MikeDiesel Competitive Bodybuilder Lid sinds 16 mrt 2008 Berichten 2.669 Waardering 76 Lengte 1m85 Massa 128kg Vetpercentage 16% 27 feb 2009 #21 navi zei: Franco Columbu Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Damn! Je hebt gelijk, had het niet eens gezien.
navi zei: Franco Columbu Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Damn! Je hebt gelijk, had het niet eens gezien.
Jesaja Colossal Veteran 10.000 berichten Lid sinds 24 okt 2006 Berichten 17.684 Waardering 338 27 feb 2009 #22 Ik vind dit veel minder mooi dan de huidige BB'ers. Dit is niet groot genoeg.(En ja, ik weet dat ze alsnog 5x zo groot zijn als ik )
Ik vind dit veel minder mooi dan de huidige BB'ers. Dit is niet groot genoeg.(En ja, ik weet dat ze alsnog 5x zo groot zijn als ik )
JvR90 Freaky Bodybuilder Lid sinds 1 mrt 2007 Berichten 6.209 Waardering 220 Lengte 1m90 Massa 90kg 27 feb 2009 Topic Starter Topic Starter #23 malden zei: prachtig helemaal de laaste 2 filmjes heb genote daar was de sport nog mooi zitten echt veel streef fysieken tussen karma volgt Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Idd, ik heb ff de volgorde veranderd en de bovenste onderaan gezet. Was ook een leuk filmpje maar die andere 2 zijn echt geweldig. Wat was Bill Pearl trouwens ongelofelijk groot voor zijn tijd. Heb ff een foto van hem in mijn profiel album gezet.
malden zei: prachtig helemaal de laaste 2 filmjes heb genote daar was de sport nog mooi zitten echt veel streef fysieken tussen karma volgt Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Idd, ik heb ff de volgorde veranderd en de bovenste onderaan gezet. Was ook een leuk filmpje maar die andere 2 zijn echt geweldig. Wat was Bill Pearl trouwens ongelofelijk groot voor zijn tijd. Heb ff een foto van hem in mijn profiel album gezet.
itz Cool Novice Lid sinds 6 feb 2007 Berichten 147 Waardering 0 27 feb 2009 #24 in een woord prachtig!!!! je kunt zeggen wat je wilt ma die tijd heeft het bodybuilding toch gevormd na mijn mening.
in een woord prachtig!!!! je kunt zeggen wat je wilt ma die tijd heeft het bodybuilding toch gevormd na mijn mening.