Fitness Seller

Toename drugskoeriers door invoering wietpas

apfelstrudel

Superior Athlete
Waardering
61.702
Wiettaxi's rukken op in Zuid-Nederland

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De dorpen in de regio Eindhoven-Helmond dreigen 'overspoeld' te worden door illegale wiethandelaren. Volgens de Eindhovense burgemeester Rob van Gijzel -die zich baseert op zeer recente informatie van de politie- neemt het aantal wiettaxi's en koeriers in de regio al aanzienlijk toe.

Burgemeester van Gijzel sprak ook zijn 'grote zorg' uit over het 'buitensporig klein aantal ingeschrevenen uit de regio bij de Eindhovense coffeeshops'.

Verbazingwekkend.

Ik hoop dat het nieuwe kabinet hier een stokje voor steekt.

Vind je het gek. die belgen en fransen komen allemaal naar het zuiden en krijgen daar hun wiet niet mee. die dealers zien goud geld joh. gooi die prijzen maar omhoog vervierdubbel het maar.ze kopen het toch wel anders hebben ze niks.

Ik ga ook wel eens in het weekend naar de coffeeshop en als ik zie hoeveel aparte kentekens er opeens zijn dan moet die maatregen wel heel goed werken.

En trouwens als je toch helemaal uit Duitsland, Frankrijk of Belgie komt dan zijn die 30/40km extra ook geen probleem toch?

dit was te verwachten natuurlijk

No shit , epic fail wet. Go humans.

eindhoven en tilburg loopt vol met mensen op de hoek van de straat. Je hoeft maar een keer 'groen' te roepen en de straten leeg.

Terug
Naar boven