XXL Nutrition

Toename vetvrije spiermassa

TribalNRG

Novice
Waardering
0
Beste mensen,

Overal waar ik kijk op de forum zie ik Weight gainers staan maar nergens staat de term: vetvrij spiermassa

Bedoelen jullie hier hetzelfde mee?

Zelf gebruik ik nu de basis spullen zoals Whey en creatine maar om een extra impuls te hebben en dus om harder te groeien ben ik opzoek naar een nieuw middeltje. Maar overal zie ik dus weight gainer staan houdt dit in vetvrije spiermassa of ook vetopslag? Het laatste is natuurlijk niet de bedoeling dus hebben jullie een goed middeltje voor me?

Alvast bedankt

spiermassa is altijd vetvrij
het is vetvrije massa = spieren

weight gainer zorgt ook voor vet
kom je makkelijk vet aan of ?

ik snap je niet kerel, weightgainer is een supplement om makkelijker gewicht toe te nemen of dit pure spiermassa is of vetmassa kan ik je niet zeggen hangt van jou eige dieet af, maar in het algemeen zijn weight gainers slecht voor je (veel suikers)

als je een goede weight gainer zoekt zou ik gaan voor die van Power Supplements

laterz

• Topic Starter Topic Starter
Nou mijn vetpercentage is nog niet echt om naar huis te schrijven en om dan producten te gaan gebruiken waar je extra vet mee krijgt is natuurlijk iets om te voorkomen.

gebruik gewoon whey en creatine en eet goed en train hard klaar uit

Ik gebruik nu Muslce Milk met resultaat!!

weightgainer = hoop kcal in poedervorm. nergens voor nodig als je geen uber ecto bent en je voeding op orde is.

daar is volle melk voor sanca!!!

Ik gebruik nu Muslce Milk met resultaat!!

Daar heb ik hier ook een bus van staan en op de smaak na ben ik er eigenlijk niet tevreden van.

Ik merkte meer verschil na gebruik van Reflex Nutrition One Stop, maar die bagger is niet te drinken. Dan duren 2kg lang hoor...

Ik denk dat ik eens ga winkelen bij Power Sups, goedkoper dan al die grote merken met veel poeha en waarschijnlijk nog beter ook!

Wheight gainers bevatten meestal 80% koolhydraten en 20% eiwit. Een wheight gainer is raadzaam mits je meer gewicht wil gainen:D. Als je vetpercentage aan de hogere kant zit zou ik voor de whey proteine gaan.

Terug
Naar boven