AndroidHealthClinic

top 3 lekkerste parfums

namaak is niet legaal.

Maar waarschijnlijk bedoel je dat er een andere naam aan hangt, maar het zelfde ruikt.

Dus Armani Gio heet bij jou. Armando Giotulo ofzo :P

Zelf niet zo thuis in deze zaken, meestal neemt mijn vriendin wat mee en die kent mijn smaak redelijk goed. Tot dusver die ik op heb gedaan:

- Jean Paul Gaultier Le Male
- Davidoff - Cool Water
- Armani - Code black

Verder heb ik een stronthekel aan winkelen (dus ook parfum uitzoeken). Ik heb het op verschillende manieren leuk proberen te vinden, het is me tot dusver niet gelukt.

Ik hou niet echt van parfums, maar zolang het subtiel blijft valt het mee.

Moet echt geen namaak hebben.
Ik zou al parfum kopen voor het flesje en de kleuren alleen. Het ontwerp soms opzich. :D

Ja daar betaal je dus voor ja voor het flesje en de naam ;)

Bij mij heten ze nummer 1 tot 131 ;) geen namen:P

Metrohomocoïtusuelen.

Iedereen weet dat de goede oude (afgezaagde maar steeds numero uno) Acqua Di Gio de geur is waarmee je steeds een propere frisse indruk achterlaat. Wil je iets zachters dan raad ik persoonlijk Boss Bottled en CKin2U aan.

Heb nu ook net Versace for men (blauw doosje en flesje) gekocht... zeker ook een topper :thumbs:

Epileren jullie ook je wenkbrauwen? Lakken jullie je nagels?

:gay:

Iedereen weet dat de goede oude (afgezaagde maar steeds numero uno) Acqua Di Gio de geur is waarmee je steeds een propere frisse indruk achterlaat. Wil je iets zachters dan raad ik persoonlijk Boss Bottled en CKin2U aan.

Heb nu ook net Versace for men (blauw doosje en flesje) gekocht... zeker ook een topper :thumbs:

gio ben ik met je eens, zie lijstje.

verder niet echt :p Maar belgische vrouwen zijn dan ook anders dan nederlandse

gio ben ik met je eens, zie lijstje.

verder niet echt :p Maar belgische vrouwen zijn dan ook anders dan nederlandse

oh man onderschat die Boss niet hoor, al vaak over aangesproken geweest in discotheken enzo door chicks die er een complimentje over geven en vragen welke het is

boucheron heerlijke geur de eerste dan heey van die lijn
en zeker ook eau du soir van sisley alleen jammer dat het zo duur is

oh man onderschat die Boss niet hoor, al vaak over aangesproken geweest in discotheken enzo door chicks die er een complimentje over geven en vragen welke het is

Enige boss die ik heb is Energize.

Verder is Black XS ook wel lekker, ruikt een beetje duister.

Terug
Naar boven