- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]mijn oude gym had een frisdrank tap, beetje cola lopen drinken tijdens de training![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]mijn oude gym had een frisdrank tap, beetje cola lopen drinken tijdens de training![]()
1 mensen die mijn body & fit bidon weg schoppen als ik hem op de grond zet
2 mensen die een heel hard zingen
3 mensen die de bankjes nat van het zweet achter laten
Waarschijnlijk doe ik zelf ook vet irritante dingen maar vooral
- Onnodige accessoires zoals kettingen of petjes
- Lang bezig zijn/bezet houden
- Elke vorm van hemd/tanktops
Ik sta soms ruim een half uur op één plek, jammer voor de rest dan (tenzij ze mee willen doen).
Kan me voorstellen dat je vind dat ik geen tanktop moet dragen

Sorry dat ik zo lang bezig ben met trainen
Sorry dat ik soms in een tanktop train![]()
![]()
'', niet hier!1: mensen die overal hun zak meenemen en zo maar ergens laten vallen in het midden van de gym terwijl jij dan je dumbells weglegt en er bijna over struikelt.
2: mensen die je staan aan te kijken van wtf doe jij hier.
3: mensen die continue staan te flexen in de spiegel
Ja niet meer doen heSorry dat ik zo lang bezig ben met trainenIk sta soms ruim een half uur op één plek, jammer voor de rest dan (tenzij ze mee willen doen).
En dat ik soms in een tanktop trainKan me voorstellen dat je vind dat ik geen tanktop moet dragen
![]()

Dat doen ze hier nou nooit1, 2 en 3: Mensen die hun shirt uit doen in de gym en dan selfie maken voor instagram. Denken vaak ook dat ze ifbb pro zijn ofzo.

een mp3 doet wonderen
ik irriteer me het meest aan spijkers met een tanktop