MuscleMeat

Top 3 irritaties in de Gym

ik heb een fokkin hekel aan gasten die net 1 week trainen en die mij gaan uitleggen hoe oefeningen werken, of voeding moet of wat goed voor me is. Kerel, het boeit me niet wat je denkt, zeker als je er een pens onder hebt hangen waar Sugar Lee hooper nog verlegen van zou worden. :mad:

Waarschijnlijk doe ik zelf ook vet irritante dingen maar vooral

- Onnodige accessoires zoals kettingen of petjes
- Lang bezig zijn/bezet houden
- Elke vorm van hemd/tanktops

1 mensen die mijn body & fit bidon weg schoppen als ik hem op de grond zet
2 mensen die een heel hard zingen
3 mensen die de bankjes nat van het zweet achter laten

Waarschijnlijk doe ik zelf ook vet irritante dingen maar vooral

- Onnodige accessoires zoals kettingen of petjes
- Lang bezig zijn/bezet houden
- Elke vorm van hemd/tanktops

Sorry dat ik zo lang bezig ben met trainen :( Ik sta soms ruim een half uur op één plek, jammer voor de rest dan (tenzij ze mee willen doen).
En dat ik soms in een tanktop train :( Kan me voorstellen dat je vind dat ik geen tanktop moet dragen
:roflol: :janken:

1: mensen die overal hun zak meenemen en zo maar ergens laten vallen in het midden van de gym terwijl jij dan je dumbells weglegt en er bijna over struikelt.
2: mensen die je staan aan te kijken van wtf doe jij hier.
3: mensen die continue staan te flexen in de spiegel

1: mensen die overal hun zak meenemen en zo maar ergens laten vallen in het midden van de gym terwijl jij dan je dumbells weglegt en er bijna over struikelt.
2: mensen die je staan aan te kijken van wtf doe jij hier.
3: mensen die continue staan te flexen in de spiegel

Neem mijn zak altijd mee, maar die kan niet los.

Sorry dat ik zo lang bezig ben met trainen :( Ik sta soms ruim een half uur op één plek, jammer voor de rest dan (tenzij ze mee willen doen).
En dat ik soms in een tanktop train :( Kan me voorstellen dat je vind dat ik geen tanktop moet dragen
:roflol: :janken:
Ja niet meer doen he :devil:

1, 2 en 3: Mensen die hun shirt uit doen in de gym en dan selfie maken voor instagram. Denken vaak ook dat ze ifbb pro zijn ofzo.

Geen duvel of bush bier mogen drinken van de gymbaas tijdens de training.

mensen die zich met mijn training bemoeien en mij gaan uitlegge hoe ik moet trainen zonder er naar gevraagd te hebben

een mp3 doet wonderen
ik irriteer me het meest aan spijkers met een tanktop

Terug
Naar boven