XXL Nutrition

Toppen met bankdrukken

RyanFitness

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m80
Massa
81kg
Beste leden,

Ik ben nu weer al een tijdje bezig met fitnessen en het gaat redelijk ik heb alleen heel lang niet gebankdrukt ik doe nu altijd chestpress met 3 sets van 80 k alleen omdat ik heel lang niet heb gebankdrukt weet ik niet precies of dat echt heel veel zwaarder is als chestpress en hoe kan je eigenlijk goed toppen met bankdrukken iemand tips?

bankdrukken moet je de stang in balans houden dus het is zwaarder maar je gaint ook meer massa dan bij chest press.

Ligt er net aan wat voor chest press je doet, is het echt 1 op 1? Of zitten er katrollen tussen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet precies of het 1 op 1 is of dat er katrollen tussen zitten, alleen heb ik bp al z'n paar maanden niet gedaan en ben in die tijd van 45 kilo chest press naar 75 kg gegaan en ik train dan ook niet explosief maar puur op verzuring, dus heel erg langzaam dat vind ik echt een hele grote vooruitgang vind ik zelf alleen ga ik nu weer bankdrukken en ik heb er weer zin in ;)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 11:54 ----------

En het is 1 op 1

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 11:54 ----------

Dus ik ga er vanuit dat 1 op 1 wel een stuk zwaarder is als katrollen? in verband met weerstand?

Terug
Naar boven