train and gain
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 232
Beste DBB'ers
Ik ben voor school op zoek naar een laptop en heb mij oog laten vallen op: Toshiba Sattelite A300-1OS.
Lijkt me een goede keuzen, en kan hier ook verlopig dan ook mee voort.
Nu zat ik te kijken op vergelijk sites en de goedkoopste kwam uit op 627,- euro. Op ebay zijn ze weinig te vinden
.
Nu zat ik een beetje verder te zoeken kwam op deze site terecht: [Link niet meer beschikbaar]
Hier zou het omgerekend op 505,- euro uit komen. Maar volgens mij verzenden de ****ers niet naar Nederland
Dus mijn vraag
, wie weet er een site waar ik deze laptop kan vinden waar die goedkoper is. Ikzelf kan weinig sites vinden uit amerika die ook naar Ne verzenden, jullie wel misschien?
Karma te goed!
Train and Gain
Ik ben voor school op zoek naar een laptop en heb mij oog laten vallen op: Toshiba Sattelite A300-1OS.
Lijkt me een goede keuzen, en kan hier ook verlopig dan ook mee voort.
Nu zat ik te kijken op vergelijk sites en de goedkoopste kwam uit op 627,- euro. Op ebay zijn ze weinig te vinden
. Nu zat ik een beetje verder te zoeken kwam op deze site terecht: [Link niet meer beschikbaar]
Hier zou het omgerekend op 505,- euro uit komen. Maar volgens mij verzenden de ****ers niet naar Nederland

Dus mijn vraag
, wie weet er een site waar ik deze laptop kan vinden waar die goedkoper is. Ikzelf kan weinig sites vinden uit amerika die ook naar Ne verzenden, jullie wel misschien?
Karma te goed!

Train and Gain

?