MuscleMeat

Trager reageren door AAS?

Powerful

Advanced Bodybuilder
Waardering
146
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Hallo daar,

Ik heb een wat ongebruikelijke vraag over het gebruik van AAS.

Kan het zijn dat je bij veel gebruik van AAS trager gaat reageren en praten?
Het valt me op dat giganten of flinke jongens die waarschijnlijk veel nemen, trager reageren.

Bijvooorbeeld:

-Langzamer praten
-Suf uit de ogen kijken
-Bewegingen zijn langzamer en reactie tijd is lagzamer.

Hoe komt dit? komt dit puur door AAS

denk dat dit je verkeerd is opgevallen.

Nog nooit iemand geweten die langzamer begon of begint te praten.
suf uit de ogen? Da heeft iedereen die vermoeid is, zeer zeker niet door de aas.
reactie tijd langzamer? ook hier geloof ik niet in, denk dat je zelf van sommige aas alerter bent door opgewektheid.

bewegingen langzamer met je lichaam? dit kan wel, logisch aangezien je veel meer spiermassa moet meedragen en gewicht dan iemand die niks heeft of mee te dragen. Maar puur door de aas?? nee ook niet.

Troll?

moeheid kan ik me nog enigzins voorstellen aagezien je tijdens een kuur ook meestal harder traint lichaam heeft heel wat te voorduren, dus kan soms leiden tot een beetje moeheid.

Maar met praten etc is BS imo

Laatst bewerkt:
Dat komt omdat alle juicers gezamenlijk één IQ hebben, nou goed?:rolleyes:

Dat zal wel met hun dieet en trainings intesiteit op dat moment te maken hebben ;)

Waarschijnlijk waren die al zo toen ze eraan begonnen, je legt dus een connectie die niet bestaat.

Zoals gezegd zal je misschien wel wat rustiger bewegen als je veel meer massa krijgt, maar dat is dan indirect.

ik heb me weer kostelijk vermaakt :roflol:

Ik ben ook niet gemaakt om te rennen.

• Topic Starter Topic Starter
Het valt me gewoon op dat:

-Gasten zoals Cutler, Coleman in video's en in het echt (Fibo) erg langzaam praten. Dit is niet normaal in vergelijking met anderen. Het is net of ze van de wereld af zijn of stoned zijn....
Op de fibo heb ik met Dennis James gepraat en het is net of ie van de wereld was....

-Ik was in Turkije op vakantie en in een gym in een hotel zat de eigenaar die er monsterlijk uitzag maar niet normaal kon communiceren, net of hij moeite had met informatie opnemen en praten, net of ie van de wereld af was...

-Ik herinner me Giovanni Thompson nog bij een gastoptrede op de Holland die stoned uit zijn ogen keek en net bewoog of ie onder invloed was.

Dit vind ik gewoon vreemd en is geen onzin of zo. Kan het zijn dat ze bepaalde combo's innemen waarvan wij niks vanaf weten?

Dit is echt geen toeval.

maybe drugs. weet jij veel wat ze erbij nemen..

-Gasten zoals Cutler, Coleman in video's en in het echt (Fibo) erg langzaam praten. Dit is niet normaal in vergelijking met anderen. Het is net of ze van de wereld af zijn of stoned zijn....
Op de fibo heb ik met Dennis James gepraat en het is net of ie van de wereld was....

-Ik was in Turkije op vakantie en in een gym in een hotel zat de eigenaar die er monsterlijk uitzag maar niet normaal kon communiceren, net of hij moeite had met informatie opnemen en praten, net of ie van de wereld af was...

-Ik herinner me Giovanni Thompson nog bij een gastoptrede op de Holland die stoned uit zijn ogen keek en net bewoog of ie onder invloed was.

Dit vind ik gewoon vreemd en is geen onzin of zo. Kan het zijn dat ze bepaalde combo's innemen waarvan wij niks vanaf weten?

Dit is echt geen toeval.

Vermoeidheid?Jetlag?Taalbarriere?

Wat wil je nou horen man pfff.

Rond wedstrijden krijgen ze bijna geen carbs binnen plus dat ze uitgedroogd zijn. Dan ben je niet meer zo sharp.

Ik heb dat ik sneller moet schijten wanneer ik kuur !? ??? ?!

Dit is echt geen toeval.

Geen toeval...
Heb je branch weleens horen praten......dus daar gaat je theorie

Trager zeker niet, of in ieder geval niet direct door a.a.s. wellicht indirect wanneer men flink wat massa met zich mee sleept.

Nee, met a.a.s. is mijn reactie vermogen super. Clean ook maar met a.a.s. is het soms bizar. Het valt mensen in mijn omgeving ook op dat ik bijvoorbeeld een om vallend glas, als Clark Kent zo uit de lucht grijp (serieus).

moet je een tshirt met "Steroid Man" erop maken.

ot: ken wel iemand die toen hij zwaar cutte voor wedstrijden pak suffer was. Ms ligt de oorzaak daar.

Als ik op low-carb zit maak ik ook lompe fouten.

Ms ook een link tussen dikker bloed/hogere bloeddruk?

Laatst bewerkt:
praat je al zoals jay cutler? en non stop zuchten?
doe ik ook hoor...is gewoon altijd zo geweest

Me oom is inmiddels 65, heeft z'n hele leven gejuiced.
Gozer was vroeger 130kg droog, en nu nogsteeds aan t knallen, top toestand.
Maar die gast lult de oren van me kop, alsof ie adhd heeft.
Alleen verteld ie me savonds vaak hetzelfde verhaal als ie me sochtends had verteld, totaal niet wetend dat ie in herhaling valt :tanden:

Terug
Naar boven