MuscleMeat

Aankondiging [Trailer] The Amazing Spiderman

CDRK

Dutch Bodybuilder
Waardering
26
Lengte
1m72
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Ik ben toch wel benieuwd hoe deze (spiderman) film wordt, ook al is dit de zoveelste. Trailer ziet er naar mijn mening wel goed uit, wel heb ik het gevoel dat de "emo" kant van Peter Parker meer naar voren komt.

Anyway:
Vooral het laatste stukje van de trailer is :eek2:

http://www.youtube.com/watch?v=_XayxMPrUP4

pffff here we go again.. straks nog eens een nieuwe hulk ook?

• Topic Starter Topic Starter
Nee zover ik weet komt er geen nieuwe Hulk. :cool: Wel maakt hij zijn cameo in the Avengers movie, maar helaas niet door Edward Norton. De acteur Mark Ruffalo neemt hierbij zijn plaats in. Ik ben hier ook wel benieuwd hoe hij het als de Hulk zal gaan doen.

Verder nog natuurlijk:

The Avengers

en

The Dark Knight Rises
Superman: Man of Steel

Laatst bewerkt:
blabla

Laatst bewerkt:
zolang de films leuk zijn maakt het mij niet uit hoeveel delen eruit komen, james bond vind ik ook goed en daar heb je er ook een hoop van.

Ze mogen wellis een echte dragonball z movie maken, inplaats die neppe shit die ze vorige keer uitbrachten

laatste stukje waarbij het point of view is ziet er beter uit dan alle drie de vorige films bij elkaar.

Ben benieuwd.

wat is dit nou weer? Zijn ze weer overnieuw begonnen met een ander acteur? wtf is this shit?

dat laatste stuk lijkt echt op een game

Kunnen ze niks meer verzinnen in hollywood, gaan ze maar we remakes doen. :roflol:

En nog wel een remake van een redelijk recente blockbuster... :(

zoals ik zei is hetzelfde met the hulk, eerst lou ferringo, dan werd het tijd voor een remake met eric bana, en een paar jaar later weer een remake maar dan met edward norton... nu met spiderman hetzelfde.. avengers zie ik wel naar uit. Chris Evans is daar buff in

die zijn toch van dc universe

Terug
Naar boven