Fitness Seller

Train je met kettlebells?

rinokettlebell

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m88
Massa
95kg
Vetpercentage
20%
Ben nieuwsgierig wie er ter ondersteuning van zijn sport traint met kettlebells of er misschien wel alleen mee traint :)

reden om mee te trainen ?
ik train niet met kettlebells

Nee joh, ben geen Rus!

aankomende zaterdag een workshop. ben benieuwd.

Ben nieuwsgierig wie er ter ondersteuning van zijn sport traint met kettlebells of er misschien wel alleen mee traint :)

Heel bizar, we hebben ze wel in de gym, maar ik mag ze niet gebruiken. Mag alleen onder begeleiding ofzo... bizar. Dan moet ik op onmogelijke tijden een vage cursus doen om te bewijzen dat ik niet een debiel ben of zo (qua kettelebells dan).

Doe wel DB-swings (kijken ze soms een beetje raar, vooral als ik de DB in mid air overgooi van de ene naar de andere hand) en heb ook wel snatches gedaan met DB's, maar het is niet hetzelfde als met KB's (alhoewel ik er minder blauwe plekken van op mijn pols krijg)

• Topic Starter Topic Starter
Train thuis en zal ze nooit aanschaffen. Maar toch wel stiekem benieuwd hoe het is om bijv frontraises uit te voeren met kettlebells.
Maar dumbbells, barbell, losse schijven en kabel zijn gewoon prima.

Ik train met kettlebells ter ondersteuning voor kracht training en om conditie op te bouwen. Als je ze een keer heb gebruikt ben je verslaafd. Jammer dat sommige de kettlebells onderschatten.

Neen, maar kans bestaat wel om ze later aan te schaffen...

Ik heb de 16, 20 en 24kg.
Train er niet uitsluitend mee maar vind het wel een mooie aanvulling.
Bottems up clean and press vind ik wel nice om te doen :thumbs:

nog nooit mee getraint.

Nog nooit mee getraind maar ik zou het zeker wel een keertje willen proberen.

Ja.

Gebruik em in de zomer periode vaak op conditie dagen.
complexen uitvoeren met de kb in de volle zon is echt zalig :p

Train er regelmatig mee, goede aanvulling op me schema.

Je hebt voor sommige oefeningen alleen wel wat ruimte nodig, niet handig als mensen voor je langs willen lopen.....

Train er regelmatig mee, goede aanvulling op me schema.

Je hebt voor sommige oefeningen alleen wel wat ruimte nodig, niet handig als mensen voor je langs willen lopen.....

dat leren ze vanzelf (na de eerste keer)

(PS: ook niet een kettlebell tegen je eigen scheenbeen slaan.... trust me)

Ik heb er 1 van 12kg en 1 van 16kg gekocht. Ik wil er cardio mee gaan doen, maar ze liggen hier al anderhalve maand te roesten, ghehehe.

Terug
Naar boven