Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog geen idee of ik moet werken, hoor 't asap als 't goed is.
laat maar weten zodra je het weet, kan ik daar ook rekening mee houden..
@ovos jij bent in als er geen sneeuw oid ligt?
@nano, jij bent sowieso in vanaf nijmegen?
laat maar weten zodra je het weet, kan ik daar ook rekening mee houden..
@ovos jij bent in als er geen sneeuw oid ligt?
@nano, jij bent sowieso in vanaf nijmegen?
Zou idd ook doen, de helft komt niet meer in dit topic of leest die post niet. Je kan het best aan een mod vragen, anders moet je iedereen afzonderlijke pmen. Een mod kan naar iedereen sturen. En dan zijn er nog paljassen die niet reagerenBij deze bevestiging voor eten
ik zou trouwens sws iedereen al een pm sturen nu

Gewoon een mailtje sturen naar rené of/en body en fitMarvin weet trouwens niet of je al de supp winkels benaderd hebt ? Bij de vorige meets hebben meerdere van de forum sponsors de meet gesponsord in de vorm van shirts, samples, shakebeker e.d. Arnodsi had dat toen mooi geregeld.

Dacht, zal dat er maar bijzetten, anders ben ik een xxl fanboy

Nope, niet gedaan. Maar zal Rene/Ralf even contacten..ik beloof niksMarvin weet trouwens niet of je al de supp winkels benaderd hebt ? Bij de vorige meets hebben meerdere van de forum sponsors de meet gesponsord in de vorm van shirts, samples, shakebeker e.d. Arnodsi had dat toen mooi geregeld.

Ik probeerde het hier alvast te ontlokken, zodat ik niet iedereen hoef te PM'en.Zou idd ook doen, de helft komt niet meer in dit topic of leest die post niet. Je kan het best aan een mod vragen, anders moet je iedereen afzonderlijke pmen. Een mod kan naar iedereen sturen. En dan zijn er nog paljassen die niet reageren![]()