MuscleMeat

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Ik en Arnodsi ook in. :D

Nog geen idee of ik moet werken, hoor 't asap als 't goed is.

Nog geen idee of ik moet werken, hoor 't asap als 't goed is.

laat maar weten zodra je het weet, kan ik daar ook rekening mee houden..

@ovos jij bent in als er geen sneeuw oid ligt?

@nano, jij bent sowieso in vanaf nijmegen?

Fuarkk dit klinkt epic. Zuigt dat ik niet kan, volgende keer ben ik wel in. Misschien ben ik ook wel minder ecto tegen die tijd.

ben er ook ,

Bij deze bevestiging voor eten

ik zou trouwens sws iedereen al een pm sturen nu
Zou idd ook doen, de helft komt niet meer in dit topic of leest die post niet. Je kan het best aan een mod vragen, anders moet je iedereen afzonderlijke pmen. Een mod kan naar iedereen sturen. En dan zijn er nog paljassen die niet reageren :roflol::grumble:

Marvin weet trouwens niet of je al de supp winkels benaderd hebt ? Bij de vorige meets hebben meerdere van de forum sponsors de meet gesponsord in de vorm van shirts, samples, shakebeker e.d. Arnodsi had dat toen mooi geregeld.
Gewoon een mailtje sturen naar rené of/en body en fit

Dit dus :D

In

Body en fit.. Laat dat Niels niet horen haha

Heb liever supps van XXL :cool:

Ik hou me eigen afgetrapte kleding aan hoor, heb geen zin om voor reclamebord te gaan spelen oid.

• Topic Starter Topic Starter
Marvin weet trouwens niet of je al de supp winkels benaderd hebt ? Bij de vorige meets hebben meerdere van de forum sponsors de meet gesponsord in de vorm van shirts, samples, shakebeker e.d. Arnodsi had dat toen mooi geregeld.
Nope, niet gedaan. Maar zal Rene/Ralf even contacten..ik beloof niks ;)

Zou idd ook doen, de helft komt niet meer in dit topic of leest die post niet. Je kan het best aan een mod vragen, anders moet je iedereen afzonderlijke pmen. Een mod kan naar iedereen sturen. En dan zijn er nog paljassen die niet reageren :roflol::grumble:
Ik probeerde het hier alvast te ontlokken, zodat ik niet iedereen hoef te PM'en. ;)

Ik blijf eten, ga ervan uit dat Bart dit ook doet. Ik rijd met het mee.

wij doen mee :D

Niels is een topper en een hele fijne gast en daarom helpen wij hem graag wat.

Terug
Naar boven