Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Ik zal helaas moeten afzeggen .. heb onverwacht nachtdienst gekregen op het werk.![]()
Dat zijn meer protein bars voor Lenn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal helaas moeten afzeggen .. heb onverwacht nachtdienst gekregen op het werk.![]()
We hebben nog 1 dag. Mijn aanhangers zijn ook afwezig. Er komt er nog maar 1.
Bijna de helft heeft afgezegd idd.
Zo is het maar net!
Jammer man en werkseIk zal helaas moeten afzeggen .. heb onverwacht nachtdienst gekregen op het werk.![]()
En Marvin..
Thanks man..vreten de tent alleen leeg..veel plezier iedereen morgen.
breek de tent niet af met zijn alle en eet niet het eethuis leeg
er zijn nog meer mensen die daar willen komen.

mwoah..misschien deels, maar wees niet bang Bart..ze hebben daar ook vlees, kip, frikandellen en patat..zeggen alle sushi kiezers af of wah....., blijven de meat lovers over en moeten naar de sushi bar....
Ik ga toch mijn Wendler squat training doen denk...de assistance: fullbody
Waarom heeft de aanhang afgezegd..bang geworden?We hebben nog 1 dag. Mijn aanhangers zijn ook afwezig. Er komt er nog maar 1.
oef..balen man en beterschap in ieder geval!Mijn komst is ook erg onzeker. Ik zit al vanaf woensdag met buikgriep. Misschien dat ik even kom buurten, maar trainen zit er sowieso niet in....

ik heb ook nog geen reactie gehad van nano nicht. zou meerijden vanaf nijmegen.. fijn als ik straks dat hele eind alleen mag rijden![]()
ik heb ook nog geen reactie gehad van nano nicht. zou meerijden vanaf nijmegen.. fijn als ik straks dat hele eind alleen mag rijden![]()

Obee vind het uiteindelijk toch te ver, beiden out dus.

dus, sorry