XXL Nutrition

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Hehehe karma voor de gene die er achter komt wie het is. Al zal 't niet heel moeilijk zijn. Pleister, leer dat meisje 's een beetje Engels man!

Mag ze toch zelf weten? Ze is single. Alsof ze aan iemand verantwoording hoeft af te leggen. Ik stoor me meer aan haar gebrekkige Engels :p

Ik stoor me meer aan jou, dat jij het continu probeert goed te praten.
Bij deze dump ik je en gaat de date van volgende zaterdag niet door, doei

Wie de **** is dat dan? Karma voor uitleg

Vrouwtje dat op DBB kwam, 16 jaar, wel aardig meisje, talent in de keuken en blabla. Werd gedaan door Xyxyayxyaebxyazxzz en Pindahoofd, bij beide op de 1e date. DBB kwam erachter > shitstorm > meisje weg van DBB > nu date Pleister haar wss en anders dus kennelijk iemand anders.

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Ik stoor me meer aan jou, dat jij het continu probeert goed te praten.
Bij deze dump ik je en gaat de date van volgende zaterdag niet door, doei

Oei Moes, dat moet toch wel pijn doen. Niet meer de brede schouders van Chris om op te hangen, z'n dikke volle chest om 's avonds na een wilde vrijpartij op uit te rusten.

:o

Vrouwtje dat op DBB kwam, 16 jaar, wel aardig meisje, talent in de keuken en blabla. Werd gedaan door Xyxyayxyaebxyazxzz en Pindahoofd, bij beide op de 1e date. DBB kwam erachter > shitstorm > meisje weg van DBB > nu date Pleister haar wss en anders dus kennelijk iemand anders.

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Oei Moes, dat moet toch wel pijn doen. Niet meer de brede schouders van Chris om op te hangen, z'n dikke volle chest om 's avonds na een wilde vrijpartij op uit te rusten.

:o

Thx. Wat was haar nick dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.170
ok, wie was het?

14cd1kz.png

Hadden ze ook met ons mee kunnen gaan..heb excact hetzelfde gedaan ;)

Niet alleen tren doet vreemde dingen met mensen, maar DBB ook.

Wat een graf**p heeft dat wijf dan :roflol:
'fitandfree' en dan average 5/10 lichaam hebben, lol

• Like
Waarderingen: LM
Terug
Naar boven