XXL Nutrition

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Wel grappig, nu dat Kim weer terug is begint het gewhiteknight gelijk vanuit alle kanten. Het valt gewoon op jongens..

Jij liep eerste post ook te wk ten man..vond dat die gasten zich moesten schamen nu ga je ineens stoer doen..kneus.

Xy ecto jij postte in haar log jongens van 20 die meisjes van 16 nken zijn onzeker..jij bent 24??? Wat maakt jou dat dan.

heb echt niet veel triestere figuren dan jullie twee gezien zeg.

Jij liep eerste post ook te wk ten man..vond dat die gasten zich moesten schamen nu ga je ineens stoer doen..kneus.

Xy ecto jij postte in haar log jongens van 20 die meisjes van 16 nken zijn onzeker..jij bent 24??? Wat maakt jou dat dan.

Meeste genius, niet alle :roflol:

the internet , sirius bisness

"]

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

[/COLOR]

Hahaha jij neemt het internet wel erg serieus he ?
Had jij mij trouwens niet op negeer. Pipo
Je loopt tegen Ray ook allemaal dom te doen..
Beter stop je daar mee !

Waarom is hij beginnen kuren denk je? :dunno:

Maar ff serieus, hoe lang kan het leuk blijven om een meisje dat je niet kent als sl*t te blijven benoemen? 't Begin was wel komisch toen 't uitkwam maar er zijn nou 3 of 4 topics helemaal mee volgespammed, give it a rest.

MikieB wants the V

• Like
Waarderingen: mat
Ja is wel zielig
iemand sl*t noemen is wel erg easy

ik oordeel normaal geen meiden
ze zal wel issues hebben

sterkte meid
als er wat is pm me maar
xxyzzyz

'Spijt' hebben van de (coïtus)dates met bepaalde DBB-ers, maar ondertussen gewoon doorgaan met een DBB te daten. Klinkt echt als spijt.. :roflol:

Qua bodybuilding en voeding verder niks op aan te merken, geniet wel af en toe van de maaltijdideeën.

Dan ben je niet de enigste die zo denkt!:)
Neem je haar ook mee naar de volgende meeting in Midden-Nederland? Daar moeten ze als het goed is ook wel een McDonalds hebben.

LOL maak je niet zo druk om ONS,
want het schijnt nogal wat te zijn hé chrisje123 en TheRay (IK)....

Beter gebruik je de (b)negeer functie weer :banana:

"]

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

[/COLOR]

Hahaha jij neemt het internet wel erg serieus he ?
Had jij mij trouwens niet op negeer. Pipo
Je loopt tegen Ray ook allemaal dom te doen..
Beter stop je daar mee !
Did inderdaad , goed gesproken chris :cool:

No thanks bro, 16 is me serieus net een jaar of 3 te jong :P

Quote je een post, begin je over jezelf terwijl er in die gequote post helemaal niet over je gepraat wordt. Apart type ben je Ree, serieus.
En het kan mij weer niet schelen wat jij vind.
sterker nog, het boeit me helemaal geen fl**ker :D

zo ik ga even eten , zie vanavond wel weer.....

Terug
Naar boven