AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Naah niks voor mij zoiets opzetten :roflol:

Ik heb nog wel connecties bij de urkse vissersmaffia, dus dat valt nog wel te hosselen :cool:

Via die weg kan ik het ook wel krijgen haha. Ik denk dat ik daar ook wel kan zorgen dat er een gym open is, dus wat dat betreft zou het kunnen. Gaan we daarna met zijn allen gezellig naar de kerk!

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

In de zomer met zijn allen naar bloemendaal moet ook wel tof zijn.

Met zn allen naar Kim

Hahahahahaha eerst ging het over Amsterdam, nu over Deventer. DBB en topografie is wel een verhaal apart :roflol:

't Eindigt toch wel weer ergens centraal in Nederland, Den Haag ofzo, of Texel, ook makkelijk te bereiken voor iedereen. Misschien leuk voor die 2 Deense members op DBB die vervolgens toch niet naar de meet komen net als met alle Belgen voor wie het in EHV moest.
Hahahahahaha idd :o

't Eindigt toch wel weer ergens centraal in Nederland, Den Haag ofzo, of Texel, ook makkelijk te bereiken voor iedereen. Misschien leuk voor die 2 Deense members op DBB die vervolgens toch niet naar de meet komen net als met alle Belgen voor wie het in EHV moest.

Hoezo is Texel centraal? :roflol:

Ik denk gewoon achterlijk

:trollface:

Ik dacht dat mikieb serieus was :)

Haha.

Terug
Naar boven