MuscleMeat

Trainen benen

xbiancaaxx

Novice
Waardering
0
Lengte
1m62
Hallo,

Al een tijd loop ik met dezelfde vraag rond. Ik hockey al een aantal jaar, waarvan nu niet (meer) op heel hoog niveau, maar wel heel fanatiek in het veld. Nu ruim een halfjaar fitness ik minstens 2 keer in de week bij de sportschool, zo sport ik dus 6 dagen in de week.

Het probleem is dat ik nu best gespierde bovenbenen heb. Dit komt meerendeels door het hockeyen. In de sportschool doe ik meet cardio oefeningen en de seated leg curl, leg extension & leg press.
Mijn probleem is dat mijn benen niet heel breed zijn, maar als je van de zijkant kijkt, zie je mijn hamstring heel erg aan de achterkant, waardoor dit niet mooi in verhouding is.

Ik wil dus heel graag ervoor zorgen dat m'n hamstring niet meer zoveel uitsteekt, mijn vriend doet de opleiding voor fitness instructeur, hij vertelde me dat ik in de sportschool minder op kracht moet trainen. Dus minder zware gewichten.

Graag hoor ik van jullie of jullie tips hebben voor mij, want ik begin er toch wel aardig onzeker van te worden..

Alvast heel erg bedankt!!

Zorgen dat er meer uitsteekt dan alleen je hamstrings en zo de verhoudingen te verbeteren ;) Squats!

En een nieuw vriendje die je onzekerheid niet met zulke gekke adviezen beantwoord.

Is deels genetisch waar die precies aanhecht en ja als je wilt dat die minder uitsteekt niet meer trainen XD of de verhoudingen veranderen en je quadriceps trainen

Squatten, zodat je quadriceps groter worden en het weer in verhouding

Terug
Naar boven