XXL Nutrition

Trainen en dan cutten. Of andersom?

HenkFukkink

Novice
Waardering
0
Hoi allemaal..

Sinds kort ook begonnen. Ben nu een beetje dikkig, en wil voor volgend jaar er gewoon goed uitzien... Nu ben ik alleen in dubio. Of ik eerst mn BF van 19% naar beneden moet doen doormiddel van een goede cut en dan flink aan de KT, of eerst massa kweken, en in het voorjaar flink cutten...

groeten,

Hoi allemaal..

Sinds kort ook begonnen. Ben nu een beetje dikkig, en wil voor volgend jaar er gewoon goed uitzien... Nu ben ik alleen in dubio. Of ik eerst mn BF van 19% naar beneden moet doen doormiddel van een goede cut en dan flink aan de KT, of eerst massa kweken, en in het voorjaar flink cutten...

groeten,

Ik zou niet direct gaan cutten maar clean bulken. Je BF is niet overdreven hoog.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor snelle bericht... Ben ik wel blij mee, nog geen zin om te cutten.. Hahah... Maar wat moet, dat moet.

Thnx voor snelle bericht... Ben ik wel blij mee, nog geen zin om te cutten.. Hahah... Maar wat moet, dat moet.

De vraag is wat wil je zelf ? Na je 'cut' nu zal je weer moeten vreten ( clean ) om snel bij te komen om spiermassa te kweken. Maar je wil wss niet met een 15% vet percentage de zomer in? Dan zou ik je adviseren om nu clean te bulken en je cut uit te stellen tot in de lente.

Zou eerst gaan cutten.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, staat nu dus 2-2...

Dus geen simpel antwoord op te geven geloof ik :)

Terug
Naar boven