AndroidHealthClinic

trainen in je dromen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
96kg
Vetpercentage
18%
Soms als ik een periode niet getraind heb droom ik over een zware training en als ik dan wakker wordt lijken mijn spieren helemaal opgepompt en zit ik barstensvol energie. Ik zweer het dat ik dit niet verzien!!
Heeft nog iemand hier dat wel eens. Vind het zelf namelijk heel vreemd!

Heheh, mooi man :D

heb hetzelf niet dat ik droom dat ik aan het trainen ben, maar wel vaak dat ik aan het knokken ben tegen een wereldmacht aan allochtonen (en ik win altijd)

Als ik dan wakker word, ben ik ook helemaal opgefokt, lig ik te schelden in me bed hehe ;)

Dit kan zeker.Er is bewezen dat ingebeelde training je spieren echt traint(zelfde signalen worden naar de spieren gegeven als je traint)dus als je t droomt komt op t zelfde neer.

---------- Toegevoegd om 04:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:09 ----------

gdvd tis weer dezelfde nu zien ik t

Soms als ik een periode niet getraind heb droom ik over een zware training en als ik dan wakker wordt lijken mijn spieren helemaal opgepompt en zit ik barstensvol energie. Ik zweer het dat ik dit niet verzien!!

ik droom soms weleens van jou:heart:

Dit kan zeker.Er is bewezen dat ingebeelde training je spieren echt traint(zelfde signalen worden naar de spieren gegeven als je traint)dus als je t droomt komt op t zelfde neer.

---------- Toegevoegd om 04:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:09 ----------

gdvd tis weer dezelfde nu zien ik t

Je doelt wss op dit artikel http://www.ergogenics.org/denken.html.

Als het met dromen ook werkt (wat ik eigenlijk betwijfel), moet je nog gaan uitkijken voor overtraining.:D

@ts, je moet die aas spuiten niet oproken, dan krijg je hallucinaties.

arnold shwarzenegger had een truc om bloed naar zijn spieren te pompen door zich op die spier te concentreren

is een bekend verschijnsel, zijn in de 'spirituele wereld' ook een hoop gevallen bekend waarin ze bijv. in hun slaap mediteren (dmv lucid dreaming) waardoor ze nog dieper in meditatie terecht kunnen komen. dit is een zelfde soort verschijnsel

Soms als ik een periode geen coïtus heb gehad droom ik over een zware pompsessie en als ik dan wakker word lijkt mijn lid helemaal paars opgepompt en zit het barstensvol energie. Ik zweer het dat ik dit niet verzin!! Heeft iemand hier dat wel eens? Vind het zelf heel vreemd namelijk!

Vet man, ik wil het ook! Doe je dan ook echte bewegingen in je slaap?

Serieus m8: wie kent het niet dat ie badend in t zweet wakker word na een wilde achtervolging of iets dergelijks? Ik zie mijn vriendin soms echt schoppen in haar slaap en zij vertelt mij dan dat ze over rennen heeft gedroomd. Let eens goed op honden of katten als ze slapen, zij kennen dit ook. Ik kan het niet wetenschappelijk onderbouwen (imo is dromenwetenschap sowieso maar een pseudo wetenschap), maar ik vind jou verhaal niet heel vreemd en zeker niet abnormaal. Ik zou me wel zorgen maken als het extreme vormen gaat aannemen, zoals erge spierpijn ofso. Raadpleeg dan je huisarts. Je hebt verder geen slaapprobleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven