MuscleMeat

Trainen met kettingen.

prima te doen, maar let op dat het geen sm bedoeling wordt...

Heb ik hier ook al in mn pc staan ;)

Kun je er eens wat gewichten bijzetten, dan kan ik er beter aan uit *nOOb$

wel in het artikel staat "5 feet " = ongeveer 1.5 m, persoonlijk heb ik er een klets bijgedaan , +/- 2 meter de ketting (aangezien het maar 12mm schakel zijn van mij en in het artikle praten ze over 16mm dacht ik). Zo heb ik het gedaan anderen zien het mss anders;)

je moet gewoon aan het "weerstands" gewicht komen en de ketting moet lang genoeg zijn dat de helft ervan op de grond blijft

Heeft iemand een goed adres waar deze kettingen te koop zijn?
Thnx!

nog nooit gebruikt en zie er eigenlijk het nut of de meerwaarde niet van in

is het niet meer show dan efficiëncy ? :dunno:

denk eens na, hoe verder het gewicht van de grond komt, hoe meer ketting er van de grond komt, hoe zwaarder het gaat wegen.Is onder ander interessant als je zwakste punt van de bench het dichts bij je borst ligt

Volgens Andy Bolton is deadliften met kettingen en bands de snelste manier om je biceps af te scheuren: [Link niet meer beschikbaar]. Zo wijt hij de bicepsruptuur van Ano Turtiainen aan het gebruik van kettingen.

[Link niet meer beschikbaar] overigens de thread waar bovenstaande opmerking deel vanuit maakt.

Volgens Andy Bolton is deadliften met kettingen en bands de snelste manier om je biceps af te scheuren: [Link niet meer beschikbaar]. Zo wijt hij de bicepsruptuur van Ano Turtiainen aan het gebruik van kettingen.

In het powerliften is trainen met kettingen (met name door Westside Barbell) erg populair. Hier vind je een uitgebreid artikel (pdf - laatste in het rijtje) over trainen met kettingen.

waarom maakt WSB er dan zo gretig gebruik van?
???

Die gasten van Metal trainen ook wel met bijzonder veel kettingen. Nu lees ik regelmatig op pl uk, en moet zeggen dat andy vrij rechtlijnig is in zijn uitspraken.

Die gasten van Metal trainen ook wel met bijzonder veel kettingen. Nu lees ik regelmatig op pl uk, en moet zeggen dat andy vrij rechtlijnig is in zijn uitspraken.

Je zou idd niet zeggen dat Andy Bolton hoogleraar theoretische theofysica is. 't Is een man met vele gezichten...:D

Overigens heeft Andy zijn biceps ook afgescheurd dus ik denk dat het gewoon tot de risico's van het vak behoort.

Terug
Naar boven