Fitness Seller

Trainen omg. Purmerend?

Capoeirist

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
16%
Weet iemand goede sportschool in omg. Purmerend ?

ben bij :

De gors geweest maar geen squat rek en dumbbells tot 36kg en miste nog paar apparaten. (lateral row ??)

FitnessFirst.. tja daar hoef ik je niks over te vertellen :o

Ga nog kijken bij een of ander Wellness nog wat..

iemand verder in de omgeving nog goede ervaringen ?

:roflol:

heb er 7 jaar gewoond, getrained bij de gors.. toen maar verhuisd wegens gebrek aan goede gym ;)

er zit daar zo goed als niks. enige goede is nog de gors

• Topic Starter Topic Starter
Daar was ik al bang voor..

Heb geen idee... maar wil ook in Purmerend gaan trainen aangezien ik er werk en ik het lekker vind om even smorgens te gaan trainen vlak voor werktijd...

• Topic Starter Topic Starter
Zoals je leest kun je dat schudden, of bij de gors langs.. geen lekkere lateral row, geen squatrek, dumbbells tot 36kg,

Hopelijkw eet iemand in de omgeving wat....

er is een nieuwe Back 2 Basics in Purmeren, in het Karakietpark.(overwhere)

powerrack,hack squat,1400 kg schijven etc etc

daar kan je ECHT trainen! want zit er zelf net ook op

Laatst bewerkt:
Zoals je leest kun je dat schudden, of bij de gors langs.. geen lekkere lateral row, geen squatrek, dumbbells tot 36kg,

Hopelijkw eet iemand in de omgeving wat....

Kan je niet wat zoeken rondom Schipol? Kan je voor of na je werk trainen, zit zat in de buurt wat goed is.

Er is inderdaad een nieuwe in Purmerend, Back 2 Basic.
Zeker de moeite waard om even langs te gaan.

Website: Back 2 Basic Purmerend

lekkere lateral row en wel een squatrek

Laatst bewerkt:
klopt ja die back 2 basic is nieuw jah zie steeds reclame's daarvan. ik woon er overgens niet . zit er op school:p

is inderdaad een top gym. Ik train nu ongeveer 2 weken. Was uit geweken naar Zaandam naar Bruno's omdat er in Purmerend geen goede gym zat! Ben zelf wedstrijd atleet en vindt het erg prettig dat er geen aerobic lessen e.d worden gedaan. Je hebt dus echt alleen de serieuse mensen binnen die alleen fitness doen. HEERLIJK!!!!!

Wellness Profi Centre, hebben ze twee zalen met fitness shit: battieboy zooi en een boksring met toestellen erom heen. Allemaal goede apparaten!!! Squatrack, losse DB´s tot 40 kg dacht ik, dat valt wel mee. Incline en flat bench. Er hangen een stuk of 10 bokszakken. Wat er traint qua BB´ers en PL´ers weet ik niet. Ik kwam er op zaterdag voor m´n cursus dus....

Terug
Naar boven