Fitness Seller

Trainen voor jongere

Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
55kg
Vetpercentage
14%
Hey mensen,
Ik heb een buikje en ik wil het weg hebben met oefenen!
Mij voeding doe ik wel gewoon goed!.
Hebben jullie misschien tips of oefeningen voor mij!
Ik ben 12 jaar.
Ik weet niet precies hoeveel ik weeg en hoelang ik ben,
Maar ik wil gewoon wat eraf en spieren kweken!
Kunnen jullie mij helpen?

Laatst bewerkt:
aah koesiekoesie

nvm, got it

Laatst bewerkt:
:roflol: Wat zal de naam zijn van het volgende kloontje?

• Topic Starter Topic Starter
Doe even normaal man.

Welkom ;) Ik weet niet hoe het zit met je leeftijd en of je dan alles mag/kan doen.
Lees de stickies (bovenste topics) wat betreft voeding, misschien willen je ouders je er wel mee helpen?
Wat betreft oefeningen dus even afwachten of iemand toevallig weet welke je mag en kan doen op jouw leeftijd.
Succes!

Hallo, qua voeding gaat het gewoon goed alleen ik heb echt oefeningen nodig!
Heb je echt niks?

Ik hoop dat iemand gaat reageren met oefeningen!
Ik doe nu sit ups

Shit, je had me al gequote :roflol:

Dag MuscleBoySietze!

Allereerst wil ik je feliciteren met de goede keuze om te gaan werken aan je lichaam, dat is in deze tijd iets wat je niet vaak ziet bij de (XBOX) jeugd.

Ten tweede zou ik graag willen weten of je al biceps oefeningen doet met een dumbell van 15kg. Dit beïnvloed namelijk sterk hoe je je training gaat inrichten voor optimale resultaten.

Groet,

Bob Bouwer

• Topic Starter Topic Starter
Dag MuscleBoySietze!

Allereerst wil ik je feliciteren met de goede keuze om te gaan werken aan je lichaam, dat is in deze tijd iets wat je niet vaak ziet bij de (XBOX) jeugd.

Ten tweede zou ik graag willen weten of je al biceps oefeningen doet met een dumbell van 15kg. Dit beïnvloed namelijk sterk hoe je je training gaat inrichten voor optimale resultaten.

Groet,

Bob Bouwer

Hallo, ik heb geen dumbell maar me vrienden wel!
Ik wou kopen alleen mijn vader zegt omdat ik 12 ben dat ik ze niet mag.
Heb jij misschien andere oefeningen ofzo iets?
Bedankt voor je reactie! :)

Hallo, ik heb geen dumbell maar me vrienden wel!
Ik wou kopen alleen mijn vader zegt omdat ik 12 ben dat ik ze niet mag.
Heb jij misschien andere oefeningen ofzo iets?
Bedankt voor je reactie! :)

Aangezien jij nogal opgewonden wordt van al deze mensen die proberen serieus te reageren weet ik een goede oefening voor jou, aftrekken

:D

Verbaasd me eerlijk gezegd dat de #MuscleBoys de aas sectie nog niet gevonden hebben ...

Wow, een jochie van 12 afzeiken. Jullie zijn flinke kerels geworden na al dat dat trainen.

Als je nog niet met gewichten kan/mag trainen ga dan rustig opbouwen met opdrukken/optrekken (aftrekken is voor de Pro's lees ik hier....) varieer met je armen/handen dicht bij elkaar en een cm of 10 buiten je schouder breedte. Zo leg je een leuke basis voor als je straks echt gaat beginnen.

Hanzel

Wow, een jochie van 12 afzeiken. Jullie zijn flinke kerels geworden na al dat dat trainen.

Als je nog niet met gewichten kan/mag trainen ga dan rustig opbouwen met opdrukken/optrekken (aftrekken is voor de Pro's lees ik hier....) varieer met je armen/handen dicht bij elkaar en een cm of 10 buiten je schouder breedte. Zo leg je een leuke basis voor als je straks echt gaat beginnen.

Hanzel

Haha ik moest lachen :D

Hanzel

Neem je ons nu in de zeik of heb je echt niet door dat het hier om een tro....nee laat maar...:p

Body weight oefeningen doen zoals:

• Leg-Hip Raises
  • Crunches
  • Planken
  • Side-Planks
  • Side Bend op een Exercise bal
En een uur of liefst nog meer hardlopen.

Ook zou je kunnen overwegen om lid te worden van een goed fitnesscentrum en daar trainen. Maar het is beter om niet alleen te trainen voor je buikje maar dan meteen alle spiergroepen te pakken. Of jouw leeftijd wel licht en met lage intensiteit.

Hanzel

Not sure if serious???

Terug
Naar boven