MuscleMeat

Trainen zonder resultaat

Wannaby

Cool Novice
Waardering
1
hey allemaal

ik ben nu ongeveer 2 maanden aan het trainen met dumbbells en dan elke avond zeker een half uurtje, alleen ik zie nu nog steeds niet echt resultaat.. hoe?

k hoop da jullie me kunne helpe en als ik meer info moet geven vraag dan maar waarover:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Patience my friend, besides two weeks in this sport means ****o...

hey allemaal

ik ben nu ongeveer 2 weken aan het trainen met dumbbells en dan elke avond zeker een half uurtje, alleen ik zie nu nog steeds niet echt resultaat.. hoe?

k hoop da jullie me kunne helpe en als ik meer info moet geven vraag dan maar waarover:rolleyes:

Je traint dus verkeerd zo te lezen. Waarschijnlijk eet je ook niet goed/genoeg. En 2 weken is inderdaad niets.

Lees de sticky's eerst maar eens door.

1. 2 weken is niets.
2. wat doe je dan met je dumbels?
3. elke avond trainen heeft geen zin je moet ook rusten.

ga lezen. lees sticky's

na 2 weken voetbal training kom je toch ook niet in het NED. elftal?!

welkom en succes!

• Topic Starter Topic Starter
sorry had verkeerd geschreven het was 2 maanden

oh en wat eet je?

het enige antwoord: je eet niet genoeg

ik heb vandaag bijgehouden wat ik eet.

7 uur 2 boterhammen + melk
10 uur 1 boterham
12 uur 3 boterhammen + cup a soup
half 2 1 boterham
om 3 uur tosti
en avond eten gewoon groente en vlees met aardappels.

1x in de week pakken we friet

Boterhammen met wat?
probeer er iets van 4 plakken kipfilet er tussen te proppen want met jam wordt je niet groter.

Kan nog heel wat verbeterd worden aan je voeding.
Al te beginnen met je maaltijd voor het slapen gaan, eet daar wat kwark ofzo.

Hoe ziet je trainingsschema eruit dat je elke avond een half uur traint ?

Kan nog heel wat verbeterd worden aan je voeding.
Al te beginnen met je maaltijd voor het slapen gaan, eet daar wat kwark ofzo.

Hoe ziet je trainingsschema eruit dat je elke avond een half uur traint ?

euhm ik heb niet echt een schema maar ik doe wel altijd iets verschillends niet alles door elkaar want dat is slecht trouwens ik had me vet percentage op gemeten dat is 10,5 ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft?

euhm ik heb niet echt een schema maar ik doe wel altijd iets verschillends niet alles door elkaar want dat is slecht trouwens ik had me vet percentage op gemeten dat is 10,5 ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft?

Dat wou ik maar vragen, dat je zeker niet telkens hetzelfde doet.
Want elke spiergroep heeft altijd wel een paar dagen zijn rust nodig.

Je vet % maakt weinig uit.

Je moet gewoon flink eten goed trainen goed rusten & geduld hebben.

Soms zie je progressie niet zo snel, beste manier op na te gaan is biceps, onderarmen, borst/rug, buik, (benen, kuiten) te meten met een meetlintje.

Dan elke keer een maand wachten tot je opnieuw meet, hier en daar zal er dan altijd wel wat voorruitgang moeten zijn.

Als ik het zo zie lijkt het wel of je een dumbbell setje bij de scapino of zo hebt gekocht.
Als je beginner bent dan zou ik beginnen met rippetoe. Als basis ik doe het zelf ook. Maar je hebt er wel een Barbell voor nodig zo'n lange stang.

hoop dat je hier wat aan hebt en zou ook de voedings sectie lezen mede beginner hiero.

Als ik het zo zie lijkt het wel of je een dumbbell setje bij de scapino of zo hebt gekocht.
Als je beginner bent dan zou ik beginnen met rippetoe. Als basis ik doe het zelf ook. Maar je hebt er wel een Barbell voor nodig zo'n lange stang.

hoop dat je hier wat aan hebt en zou ook de voedings sectie lezen mede beginner hiero.

oke thx maar de bumbells waren van de kijkshop, waren toen 30 euro ofzo voor 18 kilo en dan had je 2 stangen:rolleyes: maar ik weet niet echt wat Rippetoe is zou je me dat uitkunnen leggen?

Dat wou ik maar vragen, dat je zeker niet telkens hetzelfde doet.
Want elke spiergroep heeft altijd wel een paar dagen zijn rust nodig.

Je vet % maakt weinig uit.

Je moet gewoon flink eten goed trainen goed rusten & geduld hebben.

Soms zie je progressie niet zo snel, beste manier op na te gaan is biceps, onderarmen, borst/rug, buik, (benen, kuiten) te meten met een meetlintje.

Dan elke keer een maand wachten tot je opnieuw meet, hier en daar zal er dan altijd wel wat voorruitgang moeten zijn.

oke da zal ik dan voortaan is doen;)

Terug
Naar boven