XXL Nutrition

Trainen zonder resultaat

Zelfs met slechte voeding zou je na twee maanden wel iets met zien denk ik....

Waarschijnlijk ligt de oorzaak ook bij de training. Om massa op te bouwen moet je een gewicht nemen wat je ongeveer maximaal 8-12 herhalingen kan doen, en dan 3 sets per spiergroep.

En telkens een dag rust tussen de trainingen.

• Topic Starter Topic Starter
Zelfs met slechte voeding zou je na twee maanden wel iets met zien denk ik....

Waarschijnlijk ligt de oorzaak ook bij de training. Om massa op te bouwen moet je een gewicht nemen wat je ongeveer maximaal 8-12 herhalingen kan doen, en dan 3 sets per spiergroep.

En telkens een dag rust tussen de trainingen.

ja daar ben ik nu ook mee bezig maar ik deed toen ook echt gewoon vanalles door elkaar nu maak ik ook echt setjes met dumbbells waar 7 kilo ofzo opzit dat lukt bij mij gewoon top:) dus hopen dat het nu beter werkt:) tog bedankt:)

Dat wou ik maar vragen, dat je zeker niet telkens hetzelfde doet.
Want elke spiergroep heeft altijd wel een paar dagen zijn rust nodig.

Je vet % maakt weinig uit.

Je moet gewoon flink eten goed trainen goed rusten & geduld hebben.

Soms zie je progressie niet zo snel, beste manier op na te gaan is biceps, onderarmen, borst/rug, buik, (benen, kuiten) te meten met een meetlintje.

Dan elke keer een maand wachten tot je opnieuw meet, hier en daar zal er dan altijd wel wat voorruitgang moeten zijn.

Ik zou het eerste half jaar als beginner niet eens meten, eerst me gewoon thuis voelen in het gebeuren het gewoon herhalingen maken.
Op een gegeven moment voel je vanzelf dat je vooruit gaat.
Succes!

Het eerste half jaar is zeker vooral veel leren vorm goed houden.
Maar denk dat je met 18 kilo niet zo ver komt. Ik zou zeggen schrijf je in bij een gym voor 2 maanden want het is weer het seizoen dat iedereen er goed uit wil zien voor de zomer om te kijken of het wel echt iets voor je is, Of je schaft een barbell set aan met 60+kg. Heb zelf een power rack gemaakt van hout was een middag kwijt aan klussen en 40 euro aan hout en wat schroeven.

Terug
Naar boven