MuscleMeat

Training for mass oldskool style

Thnx! Ben hier fan van, oldschool fysiek, no gut, maar vacuum poses.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 15:39 ----------

Ook mooi om Golds gym in vroeger tijden te zien:D

• Topic Starter Topic Starter
Idd is heel wat anders dan nu allemaal !

Heb altijd het idee dat bodybuilding in die tijd veel populairder was dan nu :D

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat het ook veel te maken heeft met het media, van dat alle bbér roids gebruiken wat afkeur wekt bij het publiek ?

Ja klopt

Blijft gruwelijk de Hulk :cool:

En iedereen maar zeggen dat langzamer beter is dan explosief trainen ;/

Wie zegt dat?

Er is een verschil tussen gecontroleerd en langzaam.
Gecontroleerd explosief trainen is gewoon explosief omhoog stoten gecontroleert laten zaken.

Dat extra langzame gedoe is idd allang achterhaalt.

+ Afwisseling is de key.

Scooby, bekende workout guru van interwebs. Ken je waarschijnlijk vast wel

Stelt geen reet voor. Ik train beter :cool:

En iedereen maar zeggen dat langzamer beter is dan explosief trainen ;/

Als je tot failure traint en echt met zware moeite je laatste rep kan behalen, zul je sowieso al merken dat AL ZOU JE explosief willen trainen, die laatste paar reps er sowieso al vrij langzaam omhoog komen in je positieve fase.

Zit wel een waarheid in verborgen in dat langzaam trainen denk ik zo. 'Time under tension', precies waarom je ook geen dood punt zou willen je reps; e.g. cable fly's > DB fly's en je ROM zo groot mogelijk zou willen maken. Dit kun je ook relativeren met langzaam je reps uitvoeren.

Gaaf dit

Die pesthomo met zijn tergende stem? Please...

OT: Vette shit, hier hou ik van. Gewoon rammen, niet van die fancy oefeningen enzo, gewoon keihard rammen met dat ijzer!

Shit man, wat mis ik die tijden toch. Waren toen nog een beetje normen en waarden. Tegenwoordig geen mooie Bodybuilding, alleen maar dat retarded mental muziek, volgegooid met merken vooraf de filmpjes en ze lopen erbij als stieren.

Als ik dit zo zie, krijg ik behoefte mijn snor te laten staan en roze beenwarmers om te doen ;D
Damn die gasten zijn hardcore!

je denkt toch niet dat ik zomaar hetzelfde als Scooby doe? yikes...
dyn007_original_300_421_pjpeg_2632966_888f26281abf3191ba7a9b3f058535a0.jpg

Naar deze filmpjes kijk ik nou met plezier. Keihard trainen in je gestreepte broek, hardcore.

ben de hele reeks aan het bekijken, dit is slechts een klein deel uit de dvdbox, best interessant

Terug
Naar boven