AndroidHealthClinic

Training gaat al weken slecht

Imlegit

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
84kg
Weet iemand hoe het kan dat ik al weeeeken slecht train? Dit is echt opeens gekomen.
Iedereen kent het wel, dat je soms geen kracht hebt en niks opgetilt krijgt. Dat gevoel heb ik nu al weeekeen en ik word er echt gestoord van omdat ik niet weet hoe het kan.
Ik slaap zeker meer dan 8 uur ik snap het gewoon niet.
Ik heb dit alleen de laatste tijd het is dus niet zo dat ik het altijd al gehad heb.
Dit alles maakt me alleen maar gek, want als ik niet lekker train is voor mijn gevoel me dag gewoon verpest. Echt verpest.
Geen idee wat ik eraan moet doen...Een lange opwarming schijnt ook niet meer te werken. Ik blijf een ''suf gevoel'' houden als ik wil beginnen aan mijn krachttraining.

Is je voeding in orde?

• Topic Starter Topic Starter
Jaa voor zover ik weet wel, ik heb niet echt een vast voedingsschema alleen ik weet wel dat ik mijn eiwitten en koolhydraten binnen krijg. hier kan het niet aan liggen want het is sinds kort echt gebeurt.

Chill man, komt allemaal wel weer goed.:)

voeding !

Jaa voor zover ik weet wel, ik heb niet echt een vast voedingsschema alleen ik weet wel dat ik mijn eiwitten en koolhydraten binnen krijg. hier kan het niet aan liggen want het is sinds kort echt gebeurt.

Ik zou toch neerzetten wat je juist allemaal eet. Mischien dat je ergens te weinig vitaminen ofzo binnenkrijgt.

Dat mag ik hopen, alleen vind ik het raar omdat het nu wel erg lang duurt al. mij lijkt het niet normaal hebben jullie dat ook wel is?
Ok, vroeger had ik het ook wel is, een slechte dag maar dat beginnen slechte dagen te worden, slechte weken.
Ik snap er gewoon niks van en begin te denken aan pfeiffer of iets dergelijks terwijl ik dat gevoel alleen heb als ik train en niet overdag...

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Nou jaa wat ik eet, ik eet zowiezo veel brood met gebakken eieren, leverworst, kip.
En ik eet meeeeestal wel 2 stuks fruit.
's avonds altijd vlees en groenten.
Ik eet zowiezo om de 2 uur altijd.

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Ohh jaa en natuurlijk altijd TONIJN en KOOLVIS.

hey
hoe ziet je trainingschema eruit ,hoeveel keer ga je zo per week na de gym?

gebruik je regelmatig drugs/softdrugs?

Maandag: schouders & benen
Donderdag: Rug & triceps
Zaterdag: Borst & biceps

Maar al die onzin heeft er allemaal niks mee te maken dat het opeens niet meer lukt tegenwoordig bij mij ik snap het gewoon niet :S

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Wat vind jij regelmatig? Ik doe eigenlijk vrij weinig mee met die onzin.
Ik drink bijna niet.
Dus jaa ik doe er eigenlijk niet veel aan die dingen..

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

Misschien moet ik het gewoon blijven proberen dat het vanzelf over gaat ofzo. Of zou ik bloed moeten laten prikken?

tja mss eens tijd voor een rustweekje , doed bij mij wonderen goed voor je lichaam en motivatie :)

Chill een weekje.. broodje döner met vrienden eten, chillen in de stad met beperkt alcohol tot een uur of 3 op donderdag.. Dan in het weekend lekker tv kijken en je vriendin goed nemen. Maandag training opppakken en het is allemaal weer goed :cool:

Laatst bewerkt:
Genoeg vitamine-innamen? Maw gevarieerde voeding?

Je kan inderdaad best een weekje rust nemen, waarschijnlijk je lichaam/czs gewoon uitgeput/overbelast. Weet wel dat ongv 1/3 van je trainen vaak slecht gaan.

Hoeveel uur train je per week en hoe lang train je al maximaal (tot failure).

Deload ? (om te voorkomen dat je helemaal overtraind raakt) ?

Nou jaa het ligt eraan, als ik bijvoorbeeld borst & rug samen train (doe comco heb ik niet doorgegeven hierboven) Ben ik natuurlijk langer bezig dan een uur.
Zo gemiddelt train ik altijd een uur of ietsjes langer, het normale dus.
Nou ja in ieder geval bedankt allemaal en ik kijk wel of het over een tijdje wel weer gaat.
Het zal vast wel!
En hoe bedoel jij tot failure?

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Oh jaa ik neem nu ook meer vitaminen pillen in.
2x per dag multivitaminen en 2x per dag magnesium, allemaal voor energie.
Dit doe ik pas sinds vandaag dus wie weet gaat het helpen.
Het helpt bij het vrijmaken van energie uit voeding.
Wie weet had ik gewoon een gebrek van dat soort dingen.
Ook zal ik letten op wat meer fruit.
En natuurlijk de eiwitten joolhydraten en callorien ;P

neem een paar caffeine pillen voor de training of een pre WO booster

Chill een weekje.. Waterpijpje hier en daar, broodje döner met vrienden eten, chillen in de stad met beperkt alcohol tot een uur of 3 op donderdag.. Dan in het weekend lekker tv kijken en je vriendin goed nemen. Maandag training opppakken en het is allemaal weer goed :cool:

Met dien verstande dat hij zijn training met gewichten 10 tot 20% lager moet oppakken dan voorheen.

Bloedtest

misschien dat je vaker in de buitenlucht moet zijn. Vitamine D tekort. Zonnebankje wil ook wel es helpen.
of idd gewoon een weekje rust nemen.

Mogelijke oorzaken:

-te weinig vitaminen en mineralen
-pfeiffer
-misschien overtraining?

Een weekje rust met aanvullen van de vitaminen en mineralen kan al wonderen doen.
Misschien ff een afspraak voor een bloedtest maken anders.

Terug
Naar boven