AndroidHealthClinic

Training geven.

Thijss

Novice
Waardering
0
Hallo,

Voor mijn opleding moet ik een krachttraining geven van 20 minuten voor circa. 10 personen.. Hun leeftijd licht tussen de 16 en 18 jaar. En ze zijn net als ik onervaren met krachttraining. Tot mijn beschikking heb ik: springtouwen, banken, grote mat, kleine matten eigenlijk alles wat je in een sporthal kan vinden. Heeft iemand misschien een leuke training of ideeen?

mag je ook losse halters en dumbbells toevoegen? als deze aanwezig zijn dan.

je zou bv een circuit training kunnen doen van 6 a 7stations waarin je voor elke spier 1 basis oefening uitkiest en dan de 10 mensen in 2 tallen verdeeld en je laat ze dan een bepaalde tijd werken, en vervolgens wissel x periode rust en werken.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, halters en dumbbells zijn niet aanwezig... De groep is ook niet gemotiveerd om standaard oefeningen als sit-ups en push-ups te doen. Het circuit met 2-tallen is al vaak gedaan door andere studenten die 20 minuten les moesten geven.

krachttraining zonder gewicht man

Kniebuigingen.
Kruiwagen push-ups.
Triceps dips tussen bankjes.

Bank op 2 plinten zetten en hun dan daarmee laten rowen...

Nee, halters en dumbbells zijn niet aanwezig... De groep is ook niet gemotiveerd om standaard oefeningen als sit-ups en push-ups te doen. Het circuit met 2-tallen is al vaak gedaan door andere studenten die 20 minuten les moesten geven.

je doet kennelijk een sportopleiding, maar wat een baggeropleiding is het dat er niet eens dumbbells aanwezig zijn terwijl je een krachtraining moet geven?

wat doe je precies voor opleiding?

Sport & bewegen.., het gaat ook meer over de presentatie maar van opdrukken en situps word iedereen onderhand gek. Ik dacht op zo'n forum zijn er zat ideeen/oefeningen :)

Sport & bewegen.., het gaat ook meer over de presentatie maar van opdrukken en situps word iedereen onderhand gek. Ik dacht op zo'n forum zijn er zat ideeen/oefeningen :)

van het roc?
maar je hebt gewoon niet de tools om een fatsoenlijk krachtraining te geven verder dan opdrukken, situps, bodyweight squats.
plus dat de groep al niet gemotiveerd is dergelijke oefeningen te doen, wel sneu van ze want dit zouden ze alleen dan al voor jou moeten willen doen.

-Pionnen gebruiken voor schouder oefeningen (lateral raise, front raise)
-Dippen
-Opdrukken
-Chinnen
-Buikspieren
-Squat
-Lunges
-Met iemand op je rug stuk lopen
-touwtrekken
-step-up

enz enz genoeg te verzinnen

waar zit je op school ik doe het ook in Delft

Ik zit in Alphen aan den Rijn op school. maare Dippen,chinnen,squat,lunges wat is et? :eek!: en zou je die van de pionnen uit willen leggen a.u.b?

Sla eens een boek open. Zo deden studenten dat vroeger.

Of verbeter iig je I-net zoekstrategie.

Wat is eigenlijk het doel van de les?
En doe je de oefeningen individueel of in 2-tallen?

Ik zit in Alphen aan den Rijn op school. maare Dippen,chinnen,squat,lunges wat is et? :eek!: en zou je die van de pionnen uit willen leggen a.u.b?

WTF je doet sport en bewegen en je kent die oefeningen niet !
Pak je boek van fitness
Of ga naar google --> afbeeldingen type daar de trefwoorden in en gij zult vinden.

Boeken van fitness hebben we niet??? Maar ik ga ff zoeke. Bedankt iniedegeval!

ik zou zeggen: zet het kleinste meisje op je rug en ga daarmee squatten. je kan haar ook gebruiken voor BOR bijv :D succes

Terug
Naar boven