Fitness Seller

Training is perfect, nu de voeding nog

Turner20

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
74kg
Beste leden, ik zit nu al 9 jaar op turnen en ik train 8 uur in de week.
daarbij doe ik tussendoor ook mijn krachtoefeningen.

ik zou ook graag eens een goede voedingsschema willen hebben maar daar ben ik helemaal niet mee bekend.
mijn voeding is helemaal niet goed.
niet dat ik vette dingen eet maar vooral 's avonds voor het slapen begin ik altijd honger te krijgen, en dan heb ik om 18:00 u een goede maaltijd gegeten.

Wie kan mij een goede raad geven zodat ik er net dat beetje extra uit kan halen.
Alvast bedankt.;)

Te weinig info denk ik?

Wat eet je nu geef aan in grote lijnen (hoe meer info hoe beter)

Voor het slapen kwark nemen. Ikzelf doen half uurtje voor slapen ofzoiets.Ik weet niet hoe en wat met hoeveel je traint en je dus nodig hebt.Waarschijnlijk bakjke van 500gr kwark. Aangezien dit je eerste post is lees even paar sticky's in deze sectie door en ga dan een schema voor jezelf maken.

Zorg dat je weet wat je verbruikt(nodig hebt) en ga kijken wat je lust en goed voor je is.

Beste leden, ik zit nu al 9 jaar op turnen en ik train 8 uur in de week.
daarbij doe ik tussendoor ook mijn krachtoefeningen.

ik zou ook graag eens een goede voedingsschema willen hebben maar daar ben ik helemaal niet mee bekend.
mijn voeding is helemaal niet goed.
niet dat ik vette dingen eet maar vooral 's avonds voor het slapen begin ik altijd honger te krijgen, en dan heb ik om 18:00 u een goede maaltijd gegeten.

Wie kan mij een goede raad geven zodat ik er net dat beetje extra uit kan halen.
Alvast bedankt.;)
Mjah , hoe groot ben je , wat weeg je , wil je bijkomen , afvallen of op onderhoud zitten ?

• Topic Starter Topic Starter
Te weinig info denk ik?

Wat eet je nu geef aan in grote lijnen (hoe meer info hoe beter)

Voor het slapen kwark nemen. Ikzelf doen half uurtje voor slapen ofzoiets.Ik weet niet hoe en wat met hoeveel je traint en je dus nodig hebt.Waarschijnlijk bakjke van 500gr kwark. Aangezien dit je eerste post is lees even paar sticky's in deze sectie door en ga dan een schema voor jezelf maken.

Zorg dat je weet wat je verbruikt(nodig hebt) en ga kijken wat je lust en goed voor je is.

Beste bassie,

ik eet 's morgens om 7 uur 2 bruine boterhammen met kaas,

om half 10 nog eens hetzelfde,
om 12 uur eet ik 4 a 5 boterhammen met snijvlees, ham of kipfilet,
om 15:00 u eet ik altijd nog een boterham met kaas en een kiwi of banaan.

tussen het eten door drink ik ALTIJD ice tea, dat is best zoet spul.

om 18:00 u eet ik wel altijd verschillend en gezond maar ik eet dan heel weinig omdat ik ga turnen tussen 19:00u en 21:00u. hier drink ik altijd water.

Zodra ik thuis kom heb ik altijd wel z'n honger en dat is slecht denk ik, wat je da eet verbrand je niet meer.

ik ben 20 jaar, ik weeg 70 kg en ben 1,70m.
het is niet dat ik te zwaar of te licht ben maar er zijn dingen zoals mijn voeding waar ik geen verstand van heb maar toch beter op moet letten.

Alvast bedankt
mvg jeroen

Wat is je vetpercentage???

Dit schema slaat natuurlijk nergens op.
Lees de stickies [Link niet meer beschikbaar]

stel daarna een nieuw schema op met je behoeften!
Voorbeelden?? Klik hier

voeding

Wat is je vetpercentage???

Dit schema slaat natuurlijk nergens op.
Lees de stickies [Link niet meer beschikbaar]

stel daarna een nieuw schema op met je behoeften!
Voorbeelden?? Klik hier

beste Flix

het is eigenlijk niet dat ik een strak eet schema wil.
het is zo, ik maar lange dagen en ik turn 8 uur in de week.
daarbij doe ik thuis nog veel kracht training.
ik wil niet afvallen en zeker niet aankomen.
nu is mijn voeding ook helemaal niet goed en blijf op hetzelfde gewicht staat.

ik zou gewoon toch zeker de juiste dingen willen eten dat ook na zware dagen trainen mijn lichaam niks te kort komt.

mvg jeroen

Ik zou 's avonds toch wel wat eten, na twee uur turnen.

beste,, bedankt voor de snelle reactie.

ik weeg 78 kg en het is goed dat me gewicht hetzelfde blijft.
maar toch heb ik het gevoel dat me lichaam vitaminen ofzo te kort komt.
soms heb ik dagen dan ben ik supr fit en andere dagen heb ik het gevoel of ik geen beetje energie meer ik me lichaam heb.
Zal dit nu aan mijn voeding liggen ofniet?

eten is eigenlijk de brandstof van je lichaam en die moet wel goed in verhouding staan als je veel van je lichaam vraagt denk ik.

Bedankt mvg jeroen

eten is eigenlijk de brandstof van je lichaam en die moet wel goed in verhouding staan als je veel van je lichaam vraagt denk ik.

Duh...:duh:

iedereen heeft wel dagen dat je je beter voelt dan op een andere dag...
zorg gewoon dat je goed en voldoende eet dan is r niks aan t handje

Terug
Naar boven