- Waardering
- 134
Beetje raar verhaaltje. Een maat van mij wou al heel lang een xtje met mij mee trainen nou hij ging dus gister avond mee waren rug aan trainen. Nou beetje gedeadlift enz.. hij was behoorlijk kapot maar had vrij licht gedaan dacht ik.. Naja belde hij me net dat hij snachts midden in zijn slaap wakker was geworden en verging van de pijn aan zijn rug kon nix meer is die naar ziekenhuis gebracht. Morfine en alles gehad
maar hij belde me net dus ff om te zeggen dat hij vanavond niet kon trainen
hij probeerde volgende week weer mee te doen
Super instelling
Dacht ik heb ik eindelijk een nieuwe trainingsparnter die andere had het ook al opgegeven omdat hij aantal x door zijn rug was gegaan met deadliften.. en nu zijn schouder kapot heeft..
Wel raar ze lijken het allemaal op te geven. Vind ik nu nooit een trainingsparnter die het wat langer volhoud zonder naar de klooten te gaan
vanavond dus weer alleen trainen 
maar hij belde me net dus ff om te zeggen dat hij vanavond niet kon trainen
hij probeerde volgende week weer mee te doen
Super instelling
Dacht ik heb ik eindelijk een nieuwe trainingsparnter die andere had het ook al opgegeven omdat hij aantal x door zijn rug was gegaan met deadliften.. en nu zijn schouder kapot heeft..Wel raar ze lijken het allemaal op te geven. Vind ik nu nooit een trainingsparnter die het wat langer volhoud zonder naar de klooten te gaan
vanavond dus weer alleen trainen 

)