AndroidHealthClinic

Trainingsmaat naar het ziekenhuis...

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
Beetje raar verhaaltje. Een maat van mij wou al heel lang een xtje met mij mee trainen nou hij ging dus gister avond mee waren rug aan trainen. Nou beetje gedeadlift enz.. hij was behoorlijk kapot maar had vrij licht gedaan dacht ik.. Naja belde hij me net dat hij snachts midden in zijn slaap wakker was geworden en verging van de pijn aan zijn rug kon nix meer is die naar ziekenhuis gebracht. Morfine en alles gehad :eek: maar hij belde me net dus ff om te zeggen dat hij vanavond niet kon trainen :D hij probeerde volgende week weer mee te doen :D Super instelling :D Dacht ik heb ik eindelijk een nieuwe trainingsparnter die andere had het ook al opgegeven omdat hij aantal x door zijn rug was gegaan met deadliften.. en nu zijn schouder kapot heeft..

Wel raar ze lijken het allemaal op te geven. Vind ik nu nooit een trainingsparnter die het wat langer volhoud zonder naar de klooten te gaan :D vanavond dus weer alleen trainen :mad:

beetje vaag maar goed kan gebeuren, heeft ie zijn deadlifts wel correct uitgevoerd? Een slecht uitgevoerde deadlift leidt snel tot blessures. Anyway, train ze vanavond, alleen.....

haha je bent een beest henk..je sloopt ze allemaal :D

• Topic Starter Topic Starter
andrew zei:
beetje vaag maar goed kan gebeuren, heeft ie zijn deadlifts wel correct uitgevoerd? Een slecht uitgevoerde deadlift leidt snel tot blessures. Anyway, train ze vanavond, alleen.....

Hij voerde ze wel goed uit en deed ze naar mijn mening ook vrij licht hij kon nog veel zwaarder volgens mij..

Maar was dat zijn allereerste training??

misschien was hij niet gewoon om te deadliften?
kan me iig goed voorstellen dat je je dan een beetje kan forceren
iig; af en toe lijkt het misschien dat je een beweging juist uitvoert maar in feite ze toch nog verkeerd doet, daarom pas ik zelf ook altijd op met nieuwe oefeningen (waarmee ik niet insinueer dat hij de oefening uperhaupt verkeerd deed he ;) )
anyway wens hem beterschap en inderdaad beetje spijtig voor jou

wat een mietje, zolang ie nog ademhaalt moet ie gewoon doorgaan

Als hij echt aan de morfine is gegaan, is er echt wel iets niet goed, want dat krijg je niet zomaar toegediend.
Getuigd iig niet van een goede begeleiding in die sportschool daar.

nou na een zware squattraining ben ik ook wel aan morphine toe

Rob zei:
Getuigd iig niet van een goede begeleiding in die sportschool daar.

Valt vaak wat van te zeggen ja. Bij ons wordt er helemaal niet opgelet. Die instructeurs rennen de hele dag hun pik achterna wanneer er n stel grietjes komt trainen.

Heb ze er al eens attent op moeten maken dat er een geestelijk en lichamelijk gehandicapte kerel bijna dubbel zat tussen de pecdeck. Stelletje ****ers.

Misschien zou je eens de intentsiteit kunnen terugvoeren bij je trainingsmaten en ze geleidelijk laten wennen aan het trainen....

Morfine heeft die gast vast niet gehad, waren vast ibuprufen tabeltten ofzo :)

Beetje een vaag verhaal als je het mij vraagt ...

Ik dacht dat jij trouwens met die nilsjei5423 ging trainen, die beer van 120 kg ?

Haha er klopt weer niks van het verhaal volgens mij :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Dat snap ik ook niet pascal waarom zo ik zoeits verzinnen? Heb ook paar x beetje last van rug gehad das geen pretje en wens ik niemand toe! Denk dat ik al een beetje een id heb waardoor het komt. Deadliften ging wel goed voor zo ver ik weet. Maar toen we buikspieren nog ff hebben gedaan denk dat het mischien daardoor gekomen is. we deden je benen zegmaar op een bankje gaat er iemand op je benen zitten zodat je niet van het bankje afdondert je zit dan met je kont op de rand en zak zo diep mogelijk tot onder paralel en crunst dan weer omhoog. Maak het zwaarder door een dumbbell op je bovenlichaam te houden. Kheb zelf daar nooit last van de rug van gekregen. Maar weet nog dat een andere bekende van mij daardoor ook een x veel last van de rug van heeft gekregen dus denk dat dat de oorzaak is. De volgende x die oefening er dus maar uit houden.

Xtreme_BODY zei:
Lijkt me toch niet dat hij over zoeits gaat liegen.. :rolleyes:

neej dat hoeft ook niet,maar kan wel wezen dat hij d8 dat het dat was, maar dat het ibuprufen was .... morf. is zware shit hoor

Terug
Naar boven