XXL Nutrition

Trainingsmaat naar het ziekenhuis...

je krijgt niet zomaar morfine. Dat krijgen zelfs hernia patienten niet.

Hij trainde toch met nilsje? :D Dan zal ie ook zijn 'grappen' wel over hebben genomen.

henk: mischien ben je wel geen goeie trainingspartner :P

grapje man..

erg klote.. je kan voor de rest van je leven je rug vernken, als je een deadlift GOED verkeerd doet..

ongelukje zit in een klein hoekje

Hehe, ik ruik een intentie achter dit topic als: "Kijk eens, weer iemand die niet op mijn niveau kan meetrainen" :P

ook al eens meegemaakt
maat heeft spierscheur in rug opgelopen toen we upright rows aan het doen waren

Jouw trainingsmaat had toch 50cm armen.....
???

ze drukken beiden toch zo rond de 200 ;)

Morfine.. geven ze eerder als menig iemand denkt als je het mij vraagt..

Mijn vader, die slikt dagelijks morfine in tablet-vorm.. en ja het is voor 100% morfine, niet een of ander goedje dat een vergelijkbare werking heeft.

Hij heeft last van ontstekingen in armen etc.. en is overspannen als je het mij vraagt, maar dat is dus één van de redenen dat die goede oude dat toegedient krijgt.

het valt toch op dat je in 90procent van je post jezelf moet ophemelen...
klein zelfvertrouwen=klein pietje???? :D :D :D :p

Rob zei:
Als hij echt aan de morfine is gegaan, is er echt wel iets niet goed, want dat krijg je niet zomaar toegediend.
Getuigd iig niet van een goede begeleiding in die sportschool daar.

MMM, Morfine ik moet nodig eens een rugblessure faken in het ziekenhuis!!

Wel een echte hardore bb'er die maat van jou. Ligt hij dubbbel en dwars in de kreukels, moet snachts naar het ziekenhuis! "Maar volgende week gaar hij weer meetrainen zegt ie" Wat een knuppel zeg, je gezondheid is je toch meer lief dan een paar trainingen.

Maar idd, wie kan jou nou bijhouden Xtreme :rolleyes:

Bij rugklachten.. scheur, instabieliteit.. zelfs bij hernia kan je al morfine krijgen.. is afhankelijk van het ontstaan.. en de daarbij behorende pijn..

Het kan wezen dat die gast dat van de buikspieren heeft gekregen.. ik mag zulke oefeningen niet eens doen ivm mijn rug.. maar om je rug echt sterk te willen krijgen is mij verteld door een peut: squat, lunches en goodmornings.. dat is zeker al een hele sterke basis.. en buikspieren moeten uiteraard sterk daarvoor worden.. maar dan wel met een vlakke rug en zekerheid dat je de rug daarbij niet belast..

maareuhm.. beterschap voor je maat.. en jij volhouden komt vanzelf wel weer iemand met je mee trainen.. ;)

Terug
Naar boven