XXL Nutrition

Trainingsmaatje

Ladybug

Dutch Bodybuilder
Waardering
37
Lengte
1m63
Massa
55kg
Vetpercentage
21%
Ik zou het leuk vinden om mensen te ontmoeten die dezelfde passie delen met fitness/voeding. Jongens / meiden in de buurt van Amsterdam zin om x samen te trainen? x Ladybug.

• Like
Waarderingen: GPRO
Sounds like a date?

• Topic Starter Topic Starter
Trainen !

Hip thrusts

Jammer dat je niet idbv den haag woont

Jeffer wilt vast wel samen met je trainen.

• Like
Waarderingen: mat
wat lift je? men training maatje moet wel beetje men tempo aan kunnen

Nee, krachttraining.

Wat is er raar aan om met iemand samen een keer te trainen die ook serieus met zijn training/voeding bezig is? Ik bedoel jullie hebben toch ook DBB meetingen?

metingen spel je met één 'e'
if you know what I mean

Trainde jij niet eerst in Haarlem? :o

home made protein na tren?

Wat een reacties :o

Ik wil best een keer sporten met je, heb al een vriendin dus totaal nergens op uit zoals sommige pubers hier. Lijkt me in ieder geval tof iemand te ontmoeten die ook fanatiek met sport bezig is.

Ik wil best een keer sporten met je, heb al een vriendin dus totaal nergens op uit zoals sommige pubers hier. Lijkt me in ieder geval tof iemand te ontmoeten die ook fanatiek met sport bezig is.

Dat wil ze niet. Ze hield abrupt op met PM'en zodra ik zei dat ik een vriendin had en verder niks meer gehoord over samen trainen..

Dat wil ze niet. Ze hield abrupt op met PM'en zodra ik zei dat ik een vriendin had en verder niks meer gehoord over samen trainen..

Dat zou vreemd zijn. Ik train al een tijdje alleen en lijkt me leuk eens wat leuk gezelschap te hebben.

Dat zou vreemd zijn. Ik train al een tijdje alleen en lijkt me leuk eens wat leuk gezelschap te hebben.

Toch is het zo gegaan. Heb de PB's volgens mij nog.

Maarre, Friesland - Haarlem is geen afstand om even af te reizen omwte trainen, of wel?

Terug
Naar boven