XXL Nutrition

trainingsprincipes toepassen op school/werk/dagelijks leven

chrisk

Elite Member
15 jaar lid
10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
12.184
Ik let er nu een beetje op dat ik met m'n werk afwissel tussen zwaardere en lichtere dagen of weken en natuurlijk niet constant hetzelfde doe. En dat heb ik als ik erover nadenk eigenlijk van het trainen.

Dus, wat passen jullie in het alledaagse leven toe dat jullie geleerd hebben met trainen? :)

Dat je met aankloten nergens komt. Als je iets doet, ga er dan ook echt voor - anders is het weggegooide tijd.

Nooit langer dan een uur werken.

Na elke 30 seconden werken rust ik een minuut.

Rust is erg belangrijk en dus werk ik nooit twee dagen achter elkaar om overwerkt raken te voorkomen.

Hard werken, alles is haalbaar mentaliteit.

Eten is belangrijker als werken

Hoe je iets goed kan op tillen.

Ik span me biceps wel eens aan als ik een collega van iets moet overtuigen..

Vacuum oefeningen terwijl ik aan het werken ben,

de hele dag,

elke week.

Als de mentale inspanning van een proefwerk de 100% aan begint te tikken begin ik ook te schreeuwen zoals bij een zware rep op een oefening.

Heb zeker een veel betere discipline gekregen door het sporten. Ook heb ik geleerd dat hard werken + tijd ergens insteken een nuttige investering is.

Wat ik wel k*t vind en ik weet niet of het met trainen te maken heeft, maar dat is met een groot tentamen met veel schrijven is mijn arm echt snel naar de klote. Moet dan altijd als ik aan het schrijven ben even 10 sec pauzeren anders verkramp ik gewoon :o

funny shit hiero:roflol:

Terug
Naar boven