AndroidHealthClinic

tren a adden?

Shreds

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
Momenteel zit ik in de 5e week van mijn test e 500 ew + winny cycle.
Dit is mijn 2e kuur, begon deze met 85 kg, nu 94 na 5 weken.., ben dus al wat bijgekomen, echter zie ik zelf geen verschil in de spiegel..nuja zit in je hoofd IK.

Nu zou ik graag toch eens de fameuse tren a willen proberen omdat dit me de ideale moment lijkt.
Ik zou 300 mg ew zetten en men test minderen naar 250 ew.

Ik twijfel echter ook of ik hierbij 50mg provi ed zou bijdoen, of zou ik gewoon nolva mee laten lopen laatste weken..

Mijn totale kuur zou er dan zo uitzien:

1-5 test e 500 ew
5-10 winny 50 mg ed
5-12 test e 250 ew
5-10tren a 300 ew
5-10 50 provi ed?

5 weken tren a worth?
Graag jullie meningen, thanks in advance

Laatst bewerkt:
Denk niet dat 42 mg tren ace ED dan zoveel zal doen als ik eerlijk mag zijn.

Ik doe zelf 250 mg test e 600 tren e en 400 tren ace per week

Kan wel, alleen hoger doseren. 75 mg ED of 150 mg E2D, om de 3 dagen prikken is te lang met tren ace.

Ace zit 3 dagen in je bloed

Klopt, uitgaande van dan dus een halfwaardetijd van 1.5 dag lijkt mij 1 keer per 48 uur ( 2 dagen ) niet optimaal. Het kan, maar zou zelf liever voor de meest optimale gaan. Jij weet ook dat ED prikken geen k*t voorstelt :P

Je kunt Sust ook 1 keer per 2 weken zetten, schrijven doktoren ook voor. Neemt niet weg dat het verre van ideaal is, dat is mijn punt.

Klopt dat je bloedwaardes minder stabiel zijn maar ken niemand die zowel ED en EoD heeft gedaan en veel verschil in gains merkt, sommige zeggen dat ze wel minder sides krijgen maar dat kan ook placebo zijn

Je kunt Sust ook 1 keer per 2 weken zetten, schrijven doktoren ook voor. Neemt niet weg dat het verre van ideaal is, dat is mijn punt.

Tren ace, zelfde merk zelfde dosis per week, om de dag of elke dag maakt geen ruk uit.

Is zelfde discussie als test e per 5dagen of 1x per week. Je hoort wel van mensen dat ze 'voelen' stabielere bloedwaarden te hebben maar op vlak van massa? Niks merksbaar iig.

Tren ace, zelfde merk zelfde dosis per week, om de dag of elke dag maakt geen ruk uit.

Is zelfde discussie als test e per 5dagen of 1x per week. Je hoort wel van mensen dat ze 'voelen' stabielere bloedwaarden te hebben maar op vlak van massa? Niks merksbaar iig.

Als je mental wordt door Ace EOD te zetten en je klauw breekt en dit niet hebt terwijl je ED zet denk ik dat je op massa ook wel wat meer pakt :)

Ik zie hier vaak dat het tof is als je mensen uit hun auto trekt omdat je agressief bent van de Tren, of je niet meer normaal tegen je vrouw kunt gedragen, of vreemdgaat met je dochter ofzo. Als je je mentaal een stuk beter voelt als je ED zet ben je toch een debiel als je EOD gaat zetten omdat het qua massa niks uitmaakt? Just my 2 cents.

Als je mental wordt door Ace EOD te zetten en je klauw breekt en dit niet hebt terwijl je ED zet denk ik dat je op massa ook wel wat meer pakt :)

Ik zie hier vaak dat het tof is als je mensen uit hun auto trekt omdat je agressief bent van de Tren, of je niet meer normaal tegen je vrouw kunt gedragen, of vreemdgaat met je dochter ofzo. Als je je mentaal een stuk beter voelt als je ED zet ben je toch een debiel als je EOD gaat zetten omdat het qua massa niks uitmaakt? Just my 2 cents.

Die is nieuw voor mij:roflol:

Ben wel benieuwd hoe ik ga reageren op Tren-a 100 ED/200 EOD. realiseer me nu dat 400 Tren-e best een p*ssy dosering is

Die is nieuw voor mij:roflol:

Ben wel benieuwd hoe ik ga reageren op Tren-a 100 ED/200 EOD. realiseer me nu dat 400 Tren-e best een p*ssy dosering is

Haha weet ook niet hoe ik er bij kwam. Ik bedoel maar te zeggen dat niet alles om de gains draait, maar je omgeving ( voor de meeste iig ) er ook mee moet kunnen leven. Vind ik in ieder geval wel en dus neem ik het risico niet en zet ik 't lekker ED :)

Dan spreken we dus volledig over het 'mentale' aspect van de tren dat je zou verminderen door ED te zetten?

Lijkt me een hoopje broscience en placebo, wat niet wegneemt dat het voor jou wel prettiger aan kan voelen.

Veel eigenschappen die hier aan tren worden toegeschreven zijn ook totaal van de pot gerukt/niet eens meer geloofwaardig. Ik vraag me dan ook serieus af welke 'type' mensen hier soms tren nemen.

Er zijn genoeg mensen die niet met alcohol om kunnen en zich gedragen als een r*tard/denken dat ze iedereen kunnen krijgen/.... Met tren is dat min of meer hetzelfde, wat best jammer is want het is topspul maar helaas (en gelukkig) niet voor iedereen weggelegd.

Terug
Naar boven