Fitness Seller

Tren-a of parabolan

Is niet mijn tip, ik doe dat nooit. Zoek eens goed in topics over injecteren met insulinenaald. Sinds 2014 doen sommige dat hier op DBB. Ik ken het van een US forum en was hier een van de eerste. Er zijn meer mensen met tips en vooral in tren a topics te vinden die over ED injecteren gaan.

Zijn de bloedwaardes met acetaat ED niet veel stabieler tov een enthanthaat 2x per week?
dacht ik altijd...

Zijn de bloedwaardes met acetaat ED niet veel stabieler tov een enthanthaat 2x per week? dacht ik altijd...

De geleidelijke afgifte van tren e en dat iets vaker dan strikt nodig vergeleken met tren a, denk dat het gelijk is en beide een zo optimaal mogelijk stabiele waarden geven. Tren e is gebouwd voor geleidelijke afgifte voor zo 5-7 dagen. Maar bewijzen heb ik niet. (wat zou Galen hiervan denken, vind het een goede vraag)

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Zuiger erin laten, naald eraf halen en langs voor laden met een gewone spuit/naald. Veel handiger.

Naald afhalen van een slin spuit ???

De geleidelijke afgifte van tren e en dat iets vaker dan strikt nodig vergeleken met tren a, denk dat het gelijk is en beide een zo optimaal mogelijk stabiele waarden geven. Tren e is gebouwd voor geleidelijke afgifte voor zo 5-7 dagen. Maar bewijzen heb ik niet. (wat zou Galen hiervan denken, vind het een goede vraag)
Dat kun je uitrekenen, fluctuatie (ratio maximale concentratie : minimale concentratie, i.e. Cmax:Cmin) wordt gegeven door 2^(τ / t1/2), met τ het doseringsinterval en t1/2 de halfwaardetijd. Als τ / t1/2 voor een bepaalde frequentie (en ester) groter is dan dat van een ander, dan is de fluctuatie groter, i.e. minder stabiele bloedwaarde.

Ga je bijv. uit van een halfwaardetijd van 1 dag en een frequentie van 1 t.o.v. een halfwaardetijd van 5 dagen en een frequentie van 3.5, dan kom je uit op;
1 / 1 > 3.5 / 5.

Laatst bewerkt:
Dat kun je uitrekenen, fluctuatie (ratio maximale concentratie : minimale concentratie, i.e. Cmax:Cmin) wordt gegeven door 2^(τ / t1/2), met τ het doseringsinterval en t1/2 de halfwaardetijd. Als τ / t1/2 voor een bepaalde frequentie (en ester) groter is dan dat van een ander, dan is de fluctuatie groter, i.e. minder stabiele bloedwaarde.

Ga je bijv. uit van een halfwaardetijd van 1 dag en een frequentie van 1 t.o.v. een halfwaardetijd van 5 dagen en een frequentie van 3.5, dan kom je uit op;
1 / 1 > 3.5 / 5.

Gast...

Wat?

Dat leek mij ook :o

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

maakt niet uit man, maar wat betekent het?
Ben er benieuwd naar namelijk
Gebruik de volgende formule als je wilt weten of gebruik van een bepaalde ester, met een bepaalde frequentie van injecteren, meer fluctueert dan een ander:

τ / t1/2, met τ het doseringsinterval en t1/2 de halfwaardetijd.

Je hoeft echt alleen delen te kunnen, lijkt me niet zo moeilijk..?

Terug
Naar boven