AndroidHealthClinic

Tren-a / Test-e: Wisselen van merk, tijdelijk off of doortrekken?

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Ben nu 3,5 weken ON op 500mg test-e + 600mg tren-a (eerste week iets minder tren om aan te voelen). Mijn tren-a is zeer waarschijnlijk flink ondergedoseerd, ik voel letterlijk nog helemaal niets, zowel positieve als negatieve effecten zijn er helemaal niet. Tren zou nu toch wel ingekicked moeten zijn???

Vandaar mijn besluit om van merk over te stappen. Maar nu dus mijn vraag, wat is wijsheid. De test-e van dit merk deed het in vorige kuren wel gewoon prima en ik ga ervanuit dat hij nu ook gewoon werkt. Ik zit nu met 3,5 week ON precies op die grens dat hij begint te werken. Ik dacht zelf misschien 2 of 3 weken OFF te gaan met 20mg nolva ed en daarna de kuur van vooraf aan opnieuw te starten met de nieuwe gear. Wat kan ik het beste doen, is dit verstandig? Ben namelijk bang dat wanneer ik nu de boel nog eens 12wk doortrek ik niet het maximale eruit zal halen.

Mijn voeding is overigens in orde, heb dit via mijn coach lopen.

Natuurlijk niet off gaan en kort daarna weer on.. gewoon je merk switchen en de kuur verder afmaken.

Ander merk proberen idd. Even off en dan weer on slaat nergens op.

gewoon doorgaan natuurlijk !

• Topic Starter Topic Starter
En de tren dan wel nog 10 weken opnieuw? Want die heeft eigenlijk niets gedaan de afgelopen weken.

Ja daar kun je altijd voor kiezen om de kuur wat langer door te trekken.

inderdaad; langer doortrekken of een hogere dosis nemen

Je kunt doorgaan en op je gevoel afgaan of je langer door wilt kuren.

Gewoon switchen van merk en doorgaan.

Welk merk gebruik je nu en naar wat ga je overstappen? Mag in PM of karma :p

Ben ook wel even benieuwd naar wel merk het hier dan om gaat :)

Ben ook wel benieuwd

Toch niet bekende ultieme blauwe merk he?

of het merk dat wordt geleverd in een paars doosje? ..merkte ook vrijwel niks van de tren

Als je echt nep sectie bekijkt.
lijkt erop dat die nu gs gebruikt

Terug
Naar boven