XXL Nutrition

tren ace & test prop GG 100% fake refills

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cain69

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
96kg
Vetpercentage
18%
Ik kon bij me vaste dealer tijdelijk geen tren ace en test prop krijgen en heb mijn gear maar bij een dealer in zuid holland gekocht.

echter kwam ik thuis en zag ik dat er dus een heel groot kleur verschil tussen de tren ace van me vaste dealer was en die van de dealer uit zuid holland, het gaat om precies de zelfde batch heb 2 flesjes van hun die 100% de zelfde kleur hebben (zeer licht groen geel) zie foto

ok de test prop van hun had nog de oude label en de kleur was precies het zelfde als die van de tren ace zeer licht groen geel.

Ik weet nu haast wel zeker dat dit om originelen GG flesjes gaat die ze opnieuw hebben gevuld met normale olie.

P.s de flesje van de tren ace was nog al smerig als of die er opnieuw was opgeplakt

IMG_0751.jpg

IMG_0750.jpg

IMG_0749.jpg

Volgens mij komt het kleur verschil omdat er nou ander olie gebruikt wordt.
Maar heb beide gehad, de lichter en de goude(paar maanden terug).
Allebij gewoon goed.

Ligt aan oxidatie vd olie ivm hitte.

Zou overgens goed kunnen dat de boel refilled is, we kunnen met zijn alle zeggen dat het niet kan, natuurlijk is dat mogelijk.

HG blijft altijd risico kan altijd fake zijn. Als je je supplier vertrouwd, dan kan je het nemen, maar ook leveranciers kunnen genept worden.

UG zoals Porter zegt: UG heeft geen baat bij fakes, MAAR
1. Slechtere poeders kwaliteit
2. Sluwe gasten die het na maken, kan natuurlijk altijd

blanco HB flesjes, zou ik persoonlijk never nemen, iedere jan lullo kan iets in elkaar flansen. Zullen zeker goede zijn, maar nogmaals flesje olie is zo gevuld.

Weet je wanneer die test rapporten klaar zijn?

• Topic Starter Topic Starter
ik blijf erbij dat het mislabeld is bewust of niet. Dat tren lichter van kleur kan zijn is ook wel mogelijk. Ik zou zeggen doe de ultime test zet hem in een pan met tot onder de seal gevuld aan kokend water en zet je gas fornuis op zijn laagst en laat hem even 15min staan. Als die nog steeds de zelfde kleur heeft is het 100% geen tren.

Pesar heb dit gedaan en de kleur is nog steeds het zelfde,
Sterker nog de vial kookte echt zowat, heb die "dealer" gemaild en kon ze ruilen tegen DNA, Kan dus geen kan meer op.

Kortom of deze shit of de andere shit.

Weet je wanneer die test rapporten klaar zijn?

pakje is zondag richting tester gegaan.......nu maar afwachten of het aankomt.

MAAR de poeder resultaten zeggen natuurlijk niets over de gangbare UG labs,het is een steekproef tussen al die leveranciers,dus moeilijk verhaal

En dan komen er waarschijnlijk ongetwijfeld weer mensen die aan de testrapporten twijfelen, want ook daar kan mee gesjoemeld zijn.

Feit is en blijft dat orginele HG van hetzelfde product altijd beter is als UG.
Kan je hoog of laag springen, maar zo is het.

En dan komen er waarschijnlijk ongetwijfeld weer mensen die aan de testrapporten twijfelen, want ook daar kan mee gesjoemeld zijn.

Dit vind ik strak gepost,zo is het wel.

Dit vind ik strak gepost,zo is het wel.

Ja, maar dan mag je t wel zelf uit de apotheek halen, ben nu al tig "betrouwbare" suppliers tegengekomen die neppe zooi hebben gekregen van hun zgn betrouwbare bron. Feit is gewoon dat dat de hg markt zwaar vervuilt is, en als je toevallig een vriend hebt die wel is een kadootje voor je meeneemt uit het middenoosten ofzo heb je gewoon geluk, niets meer niets minder.

Mee eens in zoveren wat ook In Vorm zegt. Kijk in de echt nep sectie,daar staat ook HG in als vals,zeker geen Uthopie. Heb je echte,....ja dan heb je echte,dat staat boven water.

Watde testraporten vd poeders betreft....dat vat ik niet,waarom zou je iets wat NIET merk of leverancier gebonden is in twijfel trekken,dat dient imo geen doel.

Het 'ruikt' hier vaak gewoon naar het promoten van UG labs, daar gaat het een beetje om.

Er is nog genoeg orginele HG op de markt, als hierboven dan wordt geroepen dat de 'HG makt zwaar vervuild is', gaat er bij mij een lampje branden want dat slaat nergens op natuurlijk.
Er is meer fake van HG dan UG, dat staat vast, daar gaat het niet om, maar er is nog voldoende orginele HG voorhanden en niet alleen als je toevallig iemand in het midden oosten kent (nog verdomd lastig omdat hier te krijgen vanaf daar trouwens!)

Greetz ;)

Het wordt hier weer een wedstrijdje UG vs HG.

De topic starter is eruit zie ik.. vials zijn volgens hem duidelijk refiled.

Deze kan dan wel dicht, lijkt me..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven