AndroidHealthClinic

Tren ace week voor contest laten vallen

Ik ga als ik het goed inschat dezelfde wedstrijd draaien als OP.

Ik draai echter nog volop test-p, para, mast, tren-susp en winny depot.

Waarom zo vroeg alles eruit?

Sowieso eerst paar keer proberen.

Gozer die ik ken deed 2-3 iu bij elke meal als hij ging laden.

Dat lijkt niet veel, maar hij blies op als een malle.
At hij dan helemaal geen vetten meer?? ..ik probeer juist slin en het eten van vetten uit elkaar te houden, maar dat gaat lastig als je elke maaltijd slin prikt..

At hij dan helemaal geen vetten meer?? ..ik probeer juist slin en het eten van vetten uit elkaar te houden, maar dat gaat lastig als je elke maaltijd slin prikt..

Gewoon de vetten die in rijst/kip/vis/beefstuk/brocolli zitten.

Kan ook prima wel klein beetje vet eten en slin zetten.
Als je maar niet 100 gram vet eet nadat je slin zet.

Gewoon de vetten die in rijst/kip/vis/beefstuk/brocolli zitten.

Kan ook prima wel klein beetje vet eten en slin zetten.
Als je maar niet 100 gram vet eet nadat je slin zet.
Dan is natuurlijk maar heel weinig. Nu zet je slin ook niet weken lang non stop dus even vet-arm eten moet geen kwaad kunnen.
Lijkt me inderdaad niet verstandig om die pot noten open te trekken na je slin shot :P

Bij mij ging de test/tren er 2 dagen voor de wedstrijd pas uit, en dat alleen omdat die vials leeg waren.

Insuline verteld je cellen (spiercellen, vetcellen etc.) om nutriënten (aminozuren, vetzuren en glucose) te absorberen. Prima moment om wat extra glycogeen en aminozuren te kunnen vasthouden. Niet zo prima om op dat moment een grote lading vet te gaan eten ..tenzij je wil dat je extra vet gaat absorberen in je vetcellen..

edit: je kunt uiteraard nog altijd te veel carbs eten dat vervolgens ook voor extra vetopslag zorgt

Terug
Naar boven