AndroidHealthClinic

Tren als kickstart?

Jimmeeey

Cool Novice
Waardering
0
Beesten;)

Ben bezig m'n volgende kuurtje te plannen:D
Nu dacht ik zelf aan:
1-6 diana 50 mg ed
1-12 test e 500 mg per week

Voor volgend jaar zomer zou ik een kuurtje test tren willen doen.. nu is tren redelijk zwaar en was ik aan het spelen met het idee om het in mijn volgende kuurtje als kickstart te gebruiken, om vast te kijken wat voor effect het heeft met ace. Dus dat zou dan worden:

1-4,5,6 test p
1-4,5,6 tren ace

Nakuur en hcg niet te vergeten natuurlijk;)

Nu zag ik pas een topic voorbij komen over para tabs, hier heb ik nog niet echt veel over gelezen.

Wat vinden jullie van deze opties?
Thnx for the advice;)

als je toch aan de tren wil, zou je ook de enanthaat kunnen zetten op 200mg per week als kennismakertje, scheelt je een hoop geprik :) .
en dan de diana erin houden als kickstart, wel wat korter en lager gedoseerd trouwens (vind dat 40mg wel zat is met dbol)

1-4 dbol 40mg pd
1-10 tren e 200mg pw
1-12 test e 500mg pw

Je kan ook methyltren tabs nemen als kickstart. Knallen geblazen.

• Topic Starter Topic Starter
Heey jongens, bedankt voor de reactie;)

Ik kan pas beginnen halverwege juli.. en september begint het seizoen weer, dus wil ik graag mn conditie op pijl hebben! vandaar dus geen lange kuur tren:D

Volgend jaar mei lekker knallen met test tren!!

Para tabs zou je afraden als kickstart omdat de rest van de kuur dan weinig zin meer heeft??
geldt dit ook voor tren ace dan?

Heey jongens, bedankt voor de reactie;)

Ik kan pas beginnen halverwege juli.. en september begint het seizoen weer, dus wil ik graag mn conditie op pijl hebben! vandaar dus geen lange kuur tren:D

Volgend jaar mei lekker knallen met test tren!!

Para tabs zou je afraden als kickstart omdat de rest van de kuur dan weinig zin meer heeft??
geldt dit ook voor tren ace dan?

Neen

Rest van de kuur geen zin??????

Als in kickstart met rocketfuel en daarna verder op de fiets. Natuurlijk kom je met de fiets ook vooruit maar relatief gezien valt het in het niet bij het explosieve begin.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 08:22 ----------

1-4,5,6 test p
1-4,5,6 tren ace

De test p hoeft niet perse, zou ik niet doen. Tren a pak ik nu zelf als kickstart omdat ik last kreeg van de anavar, mijn prostaat. Ik heb het helemaal gehad met de DHT orals! Tren tussen de 50mg en de 100mg per dag, 75 mg (1ml vaak) is zo een beetje standaard dosering.

Laatst bewerkt:
BS in mijn optiek.
Hypertrofie kost tijd, meer dan 4 week

Als in kickstart met rocketfuel en daarna verder op de fiets. Natuurlijk kom je met de fiets ook vooruit maar relatief gezien valt het in het niet bij het explosieve begin.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 08:22 ----------

1-4,5,6 test p
1-4,5,6 tren ace

De test p hoeft niet perse, zou ik niet doen. Tren a pak ik nu zelf als kickstart omdat ik last kreeg van de anavar, mijn prostaat. Ik heb het helemaal gehad met de DHT orals! Tren tussen de 50mg en de 100mg per dag, 75 mg (1ml vaak) is zo een beetje standaard dosering.

Bedankt voor je reactie.

Waarom zou je test p niet doen?
En wat is dan het verschil tussen tren a en de tabs?

Alvast bedankt voor de moeite;)

Dat gedoe omtrent MT is per persoon verschillend.
De ene pakt misschien weinig tot niets meer, de ander wel!
Heb zelf ook MT de eerste 3 weken genomen, en zie wel wat de rest van de kuur doet.
Dat er gelijk gezegd wordt dat je niets meer pakt is imo wat overdreven.
Mits het je eigen ervaring is.

Bedankt voor je reactie.

Waarom zou je test p niet doen?
En wat is dan het verschil tussen tren a en de tabs?

Alvast bedankt voor de moeite;)

Eerst was de algemene mening dat er altijd test naast tren moet en met een korte ester tren aan het begin dus ook een korte ester test want de test e doet de eerste 4 weken niet veel. Als je eerst 6 weken test p en test e neemt. Dan heb je na week 6 een dip in je test niveau omdat de test p wegvalt.

Belangrijkste rol van kickstart is voor mij krachtgains en sneller spierherstel, beide heb ik heel erg met tren.

Verschil met oral is dat een oral een methylgroep heeft en schadelijker is voor je lever. Orals hebben een nog negatievere invloed op HDL-LDL verhouding. Orals zijn veel fijner dan dagelijks of om de dag prikken maar als je zoals ik een prik meer of minder niet zo belangrijk vind zit er veel voordeel aan een kickstart met tren a. Maar tren is wel veel meer androgeen; beharing zware stem en andere mannelijke secundaire geslachtskenmerken worden meer beinvloed door tren dan door een oral. Of dit een nadeel is, is iets wat jij moet bepalen. En orals heb je in DHT varianten die droge gains geven maar die vallen af voor mij ivm prostaat. andere orals als dbol en oxy leveren wel heel veel vocht. 6 weken tren a zonder extra test p levert droge gains en vrijwel geen vocht. Laatste puntje; de verhouding androgeen oestrogeen beinvloed vet verbranding. Tren a aromatiseert niet en ik heel androgeen. De verhouding is veel androgeen en niks extra's aan oestrogeen --> meer vetverbranding en wat vet verlies aan het begin van je kuur is best fijn. Aan het einde van je kuur moet je niet cutten als je ja gains wil houden. Begin kuur is een goed moment wat vet te verliezen.

Als je tren eens wilt proberen en de ace wilt gebruiken om zeker te zijn dat je altijd gelijk kan stoppen zou je gewoon test prop tren ace cycle kunnen doen,

1-8 Test-p 100/150 eod
1-6 tren ace 100 eod

zal je zeker lekker op gaan en je kan altijd gelijk stoppen met de tren mocht dat nodig zijn is binnen enkele dagen uit je systeem

Als je tren eens wilt proberen en de ace wilt gebruiken om zeker te zijn dat je altijd gelijk kan stoppen zou je gewoon test prop tren ace cycle kunnen doen,

1-8 Test-p 100/150 eod
1-6 tren ace 100 eod

zal je zeker lekker op gaan en je kan altijd gelijk stoppen met de tren mocht dat nodig zijn is binnen enkele dagen uit je systeem

Eens wat de tren A betreft. Maar TS zijn orginele voorstel was 12 weken test e waarom gooi jij dat eruit?

Ik zou dit doen:
1-6 tren a 75 mg EOD

Thnx voor de info gasten;)

Dit wordt um:
1-6 tren a 75 mg eod

Nakuur niet te vergeten natuurlijk en hcg tijdens de kuur.

Terug
Naar boven