XXL Nutrition

Tren/bold

kmar1981

Novice
Waardering
0
Ben nu van plan mijn derde kuur te starten. spullen zijn in huis en ga vandaag beginnen.

Wil tren/bold gaan gebruiken voor 10 weken.

Tren 2 ml per week en bold 3ml per week. Kuur is geadviseerd door een bekende in de sportwereld.

Iemand ervaring met deze kuur??? een zegt super, ander hoor ik zeggen dat deze combi verreweg k.t is..

Graag jullie mening

wat is je kuur verleden stats??

hoeveel mg per ml

• Topic Starter Topic Starter
Kuurverleden:

1e kuur: Deca met testoviron
2e kuur: Deca met sustanon

Stats:

26 jaar
1.85
105 kg
12 %

Met beide kuren heb ik goede resultaten behaald..

Heb zin in mijn nieuwe kuur...

Zet de tren op maandag en vrijdag...
Bold zet ik op maandag, woensdag, vrijdag..

bur zei:
ik denk 400mg tren en 600mg bold, maar ga je dan ook test gebruiken en hoeveel, en hoe ga je nakuren enz ik ben benieuwd want ik d8 ook al s aan de bold tren combi maar dan alleen iets lager!

Nee ... ga er geen test bij gebruiken... Enkel en alleen tren met bold.
en idd de mg die jij schetst. Schijnt heerlijk te zijn.. tren voor kracht en bold voor de volheid..

ik zou met deze dosering tren, de boldenone nog wat hoger doseren!

ik ga er toch beetje test bij doen want wil geen hakbijl in mn axis :-) zonde van et water maarja, dit gaat toch weer weg dusja, hou zeker een logje!

test houdt weer vocht vast... Heb meer goede ervaringen gehoord van andere bb.. Deze gaven aan goede resultaten gehaald te hebben van deze combi.

Echter wel veel water drinken.. regelmatig bloeddruk opmeten, bloedwaardes laten testen tussentijds.

Ga beginnen dus hou jullie zeker op de hoogte.. doel is ook niet echt veel meer massa. Ga nu voor de volheid/bolheid van mijn spieren. Dus mooi de rondingen op je borst en schouders

pusher zei:
ik ga er toch beetje test bij doen want wil geen hakbijl in mn axis :-) zonde van et water maarja, dit gaat toch weer weg dusja, hou zeker een logje!

ik ben pro test,

als je besluit 250mg test ew te zetten zal de vochtretentie miniem zijn, en hoef je je daar niet veel zorgen om te maken!!

maar..... het is niet noodzakelijk als je de bold hoog genoeg doseert, dan converteerd het genoeg naar test om je basisfuncties in stand te houden..

vanaf 800mg ew is dan ong het uitgangspunt..

maar dan geld wel hoe hoger je tren, hoe hoger je bold!

bold word toch ook voor n gedeelte omgezet in test heb ik begrepen?
ik ga ook zon zelfde kuur doen in de zomer namelijk:
1-10 bold 800 mg
1-10 tren 500 mg
8-13 winny 75 mg eod
ga gewoon es proberen te kuren zonder test, mocht ik libido problemen oid krijgen ga ik test prop bij de winny zetten.

bold word toch ook voor n gedeelte omgezet in test heb ik begrepen?
ik ga ook zon zelfde kuur doen in de zomer namelijk:
1-10 bold 800 mg
1-10 tren 500 mg
8-13 winny 75 mg eod
ga gewoon es proberen te kuren zonder test, mocht ik libido problemen oid krijgen ga ik test prop bij de winny zetten.

Terug
Naar boven