XXL Nutrition

Tren dosis ?

jegob

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Ik heb een tijdje gelede gepost over mijn volgende kuur:

Wk 1-10 Sust 750 mg/pw
Wk 1-10 Tren e 400 mg/pw

Nu heb ik zitten denken, aangezien dit de eerste keer Tren is, of ik die niet gwn op 200 mg zou laten door de hevige sides die kunnen optreden... al ben ik niet echt gevoelig voor sides maar toch.. en zie hoe het zo gaat.. zit een beetje met een dilemma...

Grts.

heb zelf eerst 200mg gedaan en nu 400mg die 200mg merkte ik weining van die 400mg zweet ik elken ochtend me nest uit

dus ik zeg 400mg

1e keer tren e? dan zou ik voor tren a kiezen

Zou het op 200mg houden. Ga zelf over 2 weken voor het eerst met tren beginnen en doe ook 200

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb tren e max tot 600 mg gedoseerd in het verleden en ik vond dat persoonlijk al teveel tot 400 mg was lekker en redelijk comfortabel.
Zit nu op 300 mg en ga ook niet verhogen nergens last van ook niet van me conditie en zweten snachts wat ik wel heb vanaf 400 mg.
Natuurlijk is veel hiervan persoonsgebonden en voeding speelt vanzelfsprekend ook een belangrijke factor mee.
Als ik jouw was zou ik gewoon beginnen de eerste 6 weken op 200 mg ben je niet tevreden verhogen per 100 mg.

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

1e keer tren e? dan zou ik voor tren a kiezen

Zou ik juist niet doen tren e is stabieler en als je laag doseerd de eerste x zullen de bijwerkingen ook niet zo heftig zijn dat je 2 weken niet meer uit kan houden.

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Zou het op 200mg houden. Ga zelf over 2 weken voor het eerst met tren beginnen en doe ook 200

Meer dan zat inderdaad je neemt het ernaast test e als basis hoger doseren.

Ik heb tren e max tot 600 mg gedoseerd in het verleden en ik vond dat persoonlijk al teveel tot 400 mg was lekker en redelijk comfortabel.
Zit nu op 300 mg en ga ook niet verhogen nergens last van ook niet van me conditie en zweten snachts wat ik wel heb vanaf 400 mg.
Natuurlijk is veel hiervan persoonsgebonden en voeding speelt vanzelfsprekend ook een belangrijke factor mee.
Als ik jouw was zou ik gewoon beginnen de eerste 6 weken op 200 mg ben je niet tevreden verhogen per 100 mg.

Als ik dan gwn 200 mg ga, dan ben ik een beetje bang dat ik er gwn te weinig van ga merken.. en dat tis dan ook zonde he..

Als je twijfelt tussen 200 en 400mg, dan doe je toch gewoon 300mg. En zie daar: probleem opgelost...

;)

Zou de sust ook lekker op 500mg houden, meer dan genoeg.

Als je twijfelt tussen 200 en 400mg, dan doe je toch gewoon 300mg. En zie daar: probleem opgelost...

;)

Zou de sust ook lekker op 500mg houden, meer dan genoeg.

Ja maar dan zit ik op het einde met een halve tren e vial. Daar hou ik niet zo van :D.

en btw; Jij ben de enige echte HULK!

1-12 :500 mg/pw test
1-10: 400 mg/pw tren

Ideale knalkuur;)

Laatst bewerkt:
Haha dank je ;)

Dat met die halve vial zou ik niet te nauw nemen. Standaard zit er 1ml te weinig in een trekfles, waardoor je een minimale hoeveelheid over houdt.

Haha dank je ;)

Dat met die halve vial zou ik niet te nauw nemen. Standaard zit er 1ml te weinig in een trekfles, waardoor je een minimale hoeveelheid over houdt.

JA! echt irritant is dat. Heb weleens een paar keer net tekort gehad op het einde doordat er idd bijna 1 hele ml mist :P

klopt, ik heb ook maar +-19 ml uit 2 vials test e getrokken van 10ml per vial, en dan heb ik ze nog echt voor het oog helemaal leeggetrokken.

Terug
Naar boven