MuscleMeat

tren e kickstarten met tren a

Ymir

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
778
Lengte
1m50
Massa
40kg
Even een korte vraag;

Kuur voorstel:

kuur= 18wkn
test e 16wkn 125mg/week
tren e 12 wkn 600mg/week
deca durabolin 14 wkn 200mg/week
MT inject 4 wkn 2mg/dag

Heb nog ongeveer 7 ml tren a liggen. Laat ik die het beste liggen voor een andere kuur of zou ik die kunnen gebruiken als kickstart om het vervolgens tren e te laten overnemen?

Ik ben bang dat ivm halfwaarde tijd tren a na het stoppen in een paar dagen mijn bloedconcentratie tren daalt waar tren e het nog niet oppakt.....

Mijn idee is tren a ED 33mg voor drie weken. Synchroon daaraan tren e opstarten 600mg per dag in de hoop dat tren e in de opbouw gaat oppakken waar tren a na 3 weken gaat dalen?

Zou dit goed uitkomen, moet het korter/langer met andere dosis of het hele idee van tren a skippen?

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Waar ik tren e 600mg per dag schreef bedoel ik natuurlijk 600mg/week. (als ik edit dan ben ik altijd mijn totale layout kwijt)

Hallo vriend, hoe gaat het?

Ik zou meer kopen of laten staan voor de volgende keer.
Zoals je zegt zal je A sneller op zijn als dat de E inslaat, daarbij is 33mg bijna niks.

Pittig kuurtje overigens........

Ik heb het zelf ook gedaan en het ging top! voor mij geen oral's meer.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het zelf ook gedaan en het ging top! voor mij geen oral's meer.

Ik zag het staan hoe jij dit gedaan hebt. Mijn twijfel zit zoals WilliamSB aangeeft.....

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

Hallo vriend, hoe gaat het? Ik zou meer kopen of laten staan voor de volgende keer. Zoals je zegt zal je A sneller op zijn als dat de E inslaat, daarbij is 33mg bijna niks. Pittig kuurtje overigens........

Heel goed eigenlijk na een tijd gezeur met bloeddruk. Die is nu weer oke met medicatie. Train nu weer op het niveau waar ik zat. Ik meet tijdens kuren zeker elke week mijn bloeddruk. Dat is ook de reden dat ik niet veel test wil. Bloat is bij mij vocht vasthouden = verhoging bloeddruk. En als ik twijfel over bloeddruk laat ik in elk geval MT staan.

33mg per dag is 230 mg per week, dat is niet veel maar mijn gok is dus dat bij 230mg na 2-3 weken tren e op 600mg per week het over gaat nemen. Als ik hoger zou doseren zoals 50mg ED (350mg per week) 2 weken ik te hoog zou uitkomen.

Mijn vraag is best lastig....twee opbouw grafieken....hoe krijg je die synchroon.....ik ben wiskundig niet zover dat ik het berekenen kan maar ik zie wel twee grafieken voor me en visueel hoe het werkt. En ik gok maar wat qua dosis en tijdsduur....

Waarschijnlijk maar laten staan en geduld hebben....

Week 1 tren E
Week 2 Tren A Eod + E , je krijgt een aardige piek dan.
Bij mij sloeg die binnen 2 weken in ,en na stoppen van tren A geen terug val gehad ofso.

• Like
Waarderingen: Ymir
Wat Johan zegt, eerste week enkel tren E en vanaf week 2/3 tren A bijzetten.

Dan zal je grafiek wat meer uitvlakken en gestaag omhoog gaan vanaf week 3/4/5

Ik ga het op die manier gewoon maar een keer proberen en kijken hoe het voelt, ik voel dosisschommelingen tren meestal wel. Ben erg benieuwd hoe het uitpakt vergeleken met normaal opbouw van 600mg/week

Slik je nog steeds medicatie nu? Ook tijdens off-periodes dus?

Ik ga het op die manier gewoon maar een keer proberen en kijken hoe het voelt, ik voel dosisschommelingen tren meestal wel. Ben erg benieuwd hoe het uitpakt vergeleken met normaal opbouw van 600mg/week

Je gaat het lekker vinden geloof me, je voelt gewoon dat tie piekt.
En je hebt ook genoeg gasten die 5 weken korte esters zetten en daarna lang.

Slik je nog steeds medicatie nu? Ook tijdens off-periodes dus?

Ja ik kan niet zonder mijn bloeddruk pil. (oorzaak onbekend, goed hartfilmpje (ECG) goede bloedwaarden...)

---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

Je gaat het lekker vinden geloof me, je voelt gewoon dat tie piekt. En je hebt ook genoeg gasten die 5 weken korte esters zetten en daarna lang.

Tren e ga ik morgen mee beginnen. Ik heb eerder al +10 wkn gekuurd met korte esters.....ik wil nu echter niet meer elke dag prikken. Zelfs met een slin naald is dat op een gegeven moment teveel.

Ja ik kan niet zonder mijn bloeddruk pil. (oorzaak onbekend, goed hartfilmpje (ECG) goede bloedwaarden...)

---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

Tren e ga ik morgen mee beginnen. Ik heb eerder al +10 wkn gekuurd met korte esters.....ik wil nu echter niet meer elke dag prikken. Zelfs met een slin naald is dat op een gegeven moment teveel.

snap ik ymir, hou me op de hoogte als je wil ben ook benieuwd of het bij jou werkt.

Terug
Naar boven