MuscleMeat

Tren-E only

Eerste kuur ja.

Wat betreft eten; daar wordt aan gewerkt. Maar het blijft voor mij moeilijk om echt veel te eten. Maargoed, enough about that.

Aan beide mensen de vraag waarom tren only geen goed idee is? Te veel bijwerkingen? En wat maakt het uit of je al is een kuur hebt gedaan of niet wat betreft de keuze?

Probeer eens wat B12 erbij te zetten, wel samen nemen met een vitamine-b complex.
Ik krijg er honger van, misschien werkt dat ook bij jou?

Tren moet je zien als eind van de AS ladder....kijk eerst wat wat ''mildere'' dingen met je doen. Primo/winny is een uitstekende combo. Test/DK ook. Waarom gelijk het allerzwaarste middel nemen....zoveel middelen daartussen nog

go tren-e or go home !

haha joking :P lol eerste kuur met tren-e doe liever test only of winny met primo :P

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt iedereen voor de reacties!

De reden dat ik wil kuren, is gewoon omdat ik al een behoorlijk tijdje met het idee rond loop, en het laat me gewoon niet meer los... Ik heb gewoon zin om een kuurtje te pakken! Waarschijnlijk herkenbaar voor velen. Het is een weloverwogen keuze voor mijzelf.

Ik weet dat tren redelijk boven aan de ladder staat, en na het lezen van de reacties vind ik het alsnog een van de betere keuzes voor mij, en wel om de volgende redenen:

Het is goedkoop (waarschijnlijk het minst sterke argument)
Het is iig veel goedkoper dan een goede primo kuur icm winny.
Het heeft nauwelijks oestrogene bijwerkingen.
De nadelen zoals hoesten, zweten, slecht slapen enz. zullen waarschijnlijk wel mee vallen als ik mijn geplande dosis van 200mg EW vergelijk met wat de meeste hier gezet hebben.
Mijn libido is niet heel erg belangrijk op het moment, ik heb nu geen vriendin.

Als ik kijk naar test-e only, is dit misschien ook niet gek, maar zijn er mogelijkheden om de oestrogene bijwerkingen ook tijdens de kuur zo goed als volledig te onderdrukken? Inleveren van wat gains vind ik minder belangrijk.

Dan pak je iets milds zoals primo maar goed is wel iets duurder trouwens tren E is ook niet goedkoop rond dezelfde prijs als primo alleen je hebt wel minder per ml.
Als ik zo lees ben jij niet geweldig laag in bf gezien jij uit kijkt voor aromatischerende producten of heb ik dat mis ? :D Nou je hoeft niet bang te zijn met wat armi en nolva achter de hand hoor ;)

Laatst bewerkt:
ts wat is je leeftijd???

Aan je reacties te zien ben je waarschijnlijk erg jong.
Geld als nummer 1 reden om voor bepaalde AS te kiezen!!!!!!

Lees nu eens goed terug wat er geadviseerd word.
Tes-e op 500mg is een leuke eerste kuur.
Met jouw stats ga je daar geweldig op.

Maar wel eerst om je leeftijd denken....

Ik ben 22. En iedereen moet het met me eens zijn dat het prijsverschil van een goede primo/anavar kuur ten opzichte van bijvoorbeeld een tren-e kuur gewoon zo groot is dat het absoluut in de overweging moet worden meegenomen. Sowieso is geld niet de nummer 1 in mijn keuze, zoals ik al eerder aan had gegeven.

Dan pak je iets milds zoals primo maar goed is wel iets duurder trouwens tren E is ook niet goedkoop rond dezelfde prijs als primo alleen je hebt wel minder per ml.
Als ik zo lees ben jij niet geweldig laag in bf gezien jij uit kijkt voor aromatischerende producten of heb ik dat mis ? :D Nou je hoeft niet bang te zijn met wat armi en nolva achter de hand hoor ;)

Tren-e rond de zelfde prijs als primo, alleen alleen je hebt wel minder per ml? Dat kun je toch niet zo met elkaar vergelijken!

Heeft iemand nog een concreet antwoord op mijn vrijg uit mijn vorige post? Deze:

Als ik kijk naar test-e only, is dit misschien ook niet gek, maar zijn er mogelijkheden om de oestrogene bijwerkingen ook tijdens de kuur zo goed als volledig te onderdrukken? Inleveren van wat gains vind ik minder belangrijk.

mijn eerste kuur was trouwens slin :) leek me verstandiger aangezien ik niets plat gooide

Zelf ervaren bodybuilders vergeten soms te eten en gaan van hun sokken naar een deftige workout op insuline vanwege een hypo lol net als die gast van mijn man heeft een hobby

als eerste kuur, doe gewoon een test only, prachtig kuurtje
250mg e5d een weekje of 10,12 is meer dan genoeg
je zal hier hard genoeg op gaan en veel vocht ga je niet vast houden
tren e deed weinig bij mij had hem op 600mg p/w

Ik ben 22. En iedereen moet het met me eens zijn dat het prijsverschil van een goede primo/anavar kuur ten opzichte van bijvoorbeeld een tren-e kuur gewoon zo groot is dat het absoluut in de overweging moet worden meegenomen. Sowieso is geld niet de nummer 1 in mijn keuze, zoals ik al eerder aan had gegeven.

Tren-e rond de zelfde prijs als primo, alleen alleen je hebt wel minder per ml? Dat kun je toch niet zo met elkaar vergelijken!

Heeft iemand nog een concreet antwoord op mijn vrijg uit mijn vorige post? Deze:

zo goed als volledig lijkt mij niet verstandig,dan groei je nauwelijks,kuur dan niet.
wat je wel kan doen is proviron op 50mg per dag mee laten lopen tot aan je nakuur,minder vocht,vrije test en libido,al zal je met test only geen last hebben van n mindere libido,nakuur 2 weken tot laatste test inject ,4 weken nolvadex 20mg per dag.
sides zal je toch op de koop moeten nemen,it's all in the game.
wil je geen sides,kuur dan niet.

Laatst bewerkt:
Kijk, met dit advies kan ik wat, dank-je-wel :)

Sides maken mij verder niet zoveel uit, alleen vocht vast houden betekent onnodig oprekken van mijn huid, wat de striae niet ten goede komt. Ik wil gewoon de sides tot een minimum beperken, thats all.

Laatst bewerkt:
Test e op 250 of 500mg 10 tot 12 weken meer als genoeg! en leer maar te goed eten of je bent uw gains zo rap terug kwijt als je ze had. Succes!!

Kriel z'n uitvinding word goed gepromoot hier. :D

Hey TS,

Heb je al eens aan Anavar gedacht ?

Is van KLAAS.....niet van mij,kan het slechts beamen

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

mijn eerste kuur was trouwens slin :) leek me verstandiger aangezien ik niets plat gooide

ja maar chemische klikoos tellen niet........dus jij doet voor spek en bonen mee bro wahahahaha

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Hoe WEET je nou in VREDESNAAM dat je oestrogene bijwerkingen hebtmet zo een kuur. Dit proberen we je nu al vanaf post 1 wijs te maken.

Ok nu is het dus weer Test....kijk daar had je al die moeite niet voor hoeven doen. Had dan gelijk het simpelste middel gepakt.

Laatst bewerkt:
Dude doe gewoon test e! tren 1ste kuur is gewoon no go. Vocht is zker te onderdrukken dat ligt aan je voeding en er zijn er ook nog wat middeltjes voor. (moet hierover eve de zoek functie gebruiken)

Als je toch besluit om tren e te zetten vraag je gewoon om problemen man! Ik heb pas nog op een us fora gelezen hoe fout het wel nie kan gaan...

Wees nou gewoon slim en doe GEEN tren! miss is test e met winstrol aan het eind iets???

Terug
Naar boven