- Waardering
- 2.343
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het helemaal niet over het feit of 1x of 2x prikken nou beter isHet gaat erom dat mensen zoals jij gewoon geen advies over dit onderwerp moeten geven. Overigens is hetzelfde antwoord ook al gegeven in de posts boven jou wat het nog eens extra nutteloos maakt.

oke bro
dus eerst zeg je dat ik hier niet mag posten omdat ik niet kuur en mensen alleen maar napraat en suggereer je dat ik brosceince praat en wat ik zeg niet klopt.
daarna zet ik je op je punt en is het '' lalala je mag niet praten want je kuurt niet ''
ga lekker weg man.
hoor je dat @Galen, eerst kuren voordat je mag posten in de AAS sectie.

in deze generalisering wel ja.
Wou hem ook net taggen

Jij bent echt een vriend om op te bouwen@Galen luistert naar Jan Smit. Ik zou niet in t zelfde rijtje willen staan als hij![]()
Niet dat jij als "ervaren kuurder" hem wel een fatsoenlijk advies hebt kunnen geven.Zeg ook niet dat je moet kuren om hier te posten. Maar je eerste deel is gewoon een kopie van wat de eerste posters zeggen en je 2de deel slaat gewoon nergens op.
Niet dat jij als "ervaren kuurder" hem wel een fatsoenlijk advies hebt kunnen geven.
Als je enkel kunt zeiken op anderen ben je ook niet veel snuggerder dan de gemiddelde hier op het forum.
Wil verder niemand afzeiken, maar hou het gewoon ff rustig. Dit gaat echt nergens over.
Gast was niet serieus. "Sarcasme" weet je wel. Bedoel vooral te zeggen dat je zelf ook niet bepaald veel bijdraagt hiermeeWaaruit maak jij op dat ik een "ervaren kuurder" ben?
Het juiste advies was overigens al gewoon gegeven. Heeft dus weinig waarde om de eerdere posts gewoon weer te herhalen. Wat mijn hele punt hier eigelijk is.