XXL Nutrition

Tren E

Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Dag allen,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben 1m80 en weeg 81 kg op 10 procent vet. Ik heb ondertussen al 2 kuren achter de rug en ben mijn 3de kuur aan het samenstellen. De bedoeling van deze kuur is mijn vetpercentage laten zakken en spiermassa verhogen met enkele kilo's. Mijn streefgewicht is 85-86 kilo op -7procent.

W1 -50mg Oxymetholone ED
W2 - 75mg Oxy ED
W3 - W4 -100mg Oxy ED

W3 - W14 -750mg Test E
W3 - W14 - 400mg Tren E

W18 - W19 - Clomid 100mg + Nolva 40mg
W20 - W21 - Clomid 50mg + Nolva 20mg

Mijn vraag naar jullie toe is wat jullie vinden van deze samenstelling. Is er iets dat jullie zouden veranderen of er extra aan toevoegen om de resultaten te verbeteren? Masteron? Winestrol tabs de laatste 6 weken?

Thx

Lange esters altijd vanaf vanaf de eerste week laten meedoen en als je wil zakken in vet kan je denk ik beter met iets anders kickstarten dan Oxy.

Lange esters altijd vanaf vanaf de eerste week laten meedoen en als je wil zakken in vet kan je denk ik beter met iets anders kickstarten dan Oxy.

Sluit ik me bij aan.
Je kan ook week 13 tot 17 winny nemen, en als je droog wilt eindigen desnoods wat clen of eca laatste paar weken erbij

alles meteen mee laten lopen en tren 2 weken eerder stoppen dan test.

Check topic Anabolen nog ff.

Zware nakuur zeg

ja inderdaad, een beetje veel van het 'goede'.

• Topic Starter Topic Starter

Jah dat mag je wel zeggen hoor ...
Is nog maar een voorlopig schema.
Ik ga hwss de Clomid weglaten en zoals eerder gwn Nolva gebruiken.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 20:44 ----------

Thx wat raad jij aan om mee te kickstarten ? D-Bol ?

Waar ben jij mee bezig joh serieus.. Als je wilt cutten pak je toch geen middel dat je opblaast met vocht maae neem je winstrol

Orals hoef je ook niet op te bouwen.

oxy vervangen door winny voor droge massa want bij oxy hou je veel vocht vast nog meer dan Dbol en als nakuur 1 capsule arofixen(20mg nola +20 mg aromasin) elke dag voor 4 weken is mijn mening en heb er goede ervaringen mee

Laatst bewerkt:
750 test en 400 tren is best veel voor iemand die maar 81kg weegt.

Terug
Naar boven