XXL Nutrition

Tren E

  • Topic starter Ssjaak
  • Startdatum
  • Reacties 22
  • Weergaven 3K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Ssjaak

Cool Novice
Lid geworden
15 nov 2011
Berichten
210
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
115kg
Ik heb een vraag over Tren E en dan mn de bijwerkingen.
Ik zit nu in week 2 en ga week 3 (500mg elke 5 dagen) in en ik gebruik de bruine flesjes met rode dop. Ik merk er alleen niet veel van. Ik heb ook de Tren P en E gebruikt van de stierenkop en dan zwete ik me de hele dag kapot, sliep slecht en had de meest waanzinnige dromen en stond soms kort voor de kar maar heb dit nu totaal niet. Ik heb het bij hun zelf aanbevolen reseller vandaan dus dat moet goed zijn. Het enige waar ik last van heb zijn mijn aanhechtingen een pezen in mn mijn onderarmen.

Iemand een idee hoe of wat?
 
Wacht tot je in week 4 komt....
 
Inderdaad, even een week of twee wachten en dan merk je 't echt wel. Mogelijk niet zo extreem als sommigen het omschrijven maar zeker wel wat.
 
Koppel het even terug over een paar weken of je dan wel goed gaat. Welke batch heb je? Heb hier namelijk ook wat tren met rode caps binnen gekregen.
 
Haha oke thnx..
Met de P is het natuurlijk begrijpelijk dat je het sneller merkt maar had het met de E de vorige keer ook al in de eerste week. En dat terwijl de dosering maar de helft is bij de stierenkop (100mg/ml) wat me later pas opviel omdat er eerst ook 200mg/ml in zat.
Maar dan wacht ik nog ff af...

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

Koppel het even terug over een paar weken of je dan wel goed gaat. Welke batch heb je? Heb hier namelijk ook wat tren met rode caps binnen gekregen.

Zal ik doen. Ik heb batch 3374
 
Ik merkte tren-a pas goed na 3 weken.. Tren-e nooit gebruikt maar wacht even 4 weekjes
 
Ga ik doen Schwarzeneeger.. Ik had me de afgelopen dagen al schrap gezet met dat weer..
 
Ik denk dat de doseringen van het merk wat jij gebruikt nogal eens wisselen.

De ene vial zweet ik me echt kapot en heb ik een erg kort lontje en de andere vial heb ik een stuk minder sides en merk ik ook weinig verschil in de gym.

Blijft een UG
 
Doe je 500 tren e only?

Inderdaad nog even wachten maar ik zou er sowieso niet teveel van verwachten als je niks ernaast zet.
 
Bij mij begon die pas in week 5 / 6
 
Nee ik zet 500mg test E bij.. Van hetzelfde merk. Iets verhoogde libido verder niets.
Het blijft indd ug en dat is een beetje jammer. Ik heb ook absoluut de gains en drive niet meer met deze spullen dan ik vroeger had met de echte merken. En daar ben ik niet de enige mee want mijn maten hebben precies hetzelfde. Het doet meestal wel wat maar het is niet te vergelijken. Beetje jammer.
 
Ik heb ook tren e van dit merk. Maar zet de eerste weken tren a als kick start en merk het al erg goed, met name op de weegschaal. Binnen 2 weken een goede 3 kilo erbij en geen zichtbare vet/vocht stijging. Verder nog geen sides tot nu toe.

Ik denk dus dat je nog gewoon even moet afwachten tot de tren e echt inkickt. En de volgende keer tren a nemen dan (als kickstart)
 
Ja precies denk ook dat ik het de volgende zo ga doen.
 
Zelfde merk no props ermee.
 
Nou inmiddels ga ik week 6 in en nog steeds merk ik niks van de tren.
Echt absoluut niks nada noppes. Ook de test vind ik zwaar tegenvallen. Mijn libido is wel iets hoger dan normaal maar daar houdt het ook op. Jammer want ik had hoge verwachtingen van dit merk omdat het hier op het forum vaak geprezen wordt.
 
Helaas met elke nl ug zo hit en mis.
laatste tijd helaas vaak het laatste.
 
Tja... ik had laatst 3 vails van het rode doosje. 2de vail leek ook zwaar ondergedoseerd te zijn...
 
Ssjaak, Wat is je batchnummer van de test?

Ik ben dezelfde test e en tren e als jij. Dan check ik vanavond even wat mijn batchnummers zijn.

Ik zit nu na 5 weken op +5 kilo. Zienlijk log. Maar wel voor een groot deel door de eerste 3 weken tren ace erbij. Massa is er dus zeker bijgekomen.

Ik ervaar ook tot nu toe 0,0 sides. Ik zet wel "maar" 400mg tren e per week en 250mg test.
 
Batchnummers zeggen toch niet veel? UG drukken hun doosjes/etiketten in bepaald aantal met daarop een lotnummer. Die gebruiken ze dan tot deze op zijn en beginnen dan aan het volgende lot nummer. Dit is echt niet per batch een apart etiket of doosje. Dat is toch wat mij verteld is door mensen die dichter bij de bron zitten.
 
Denk dat ik ook dezelfde batchnummers heb, en merk het toch meer als prima.

Ook een goede +5 kilo naar 4 weken, wel een frontload gedaan dit keer om te proberen. Dat kan ik je opzich ook wel aanraden.
Of uiteraard tren A idd :)
 
Back
Naar boven