Fitness Seller

tren eerder stoppen

jong

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Hallo ik doe nou mn 2e kuurtje deze wil ik tot week 15 laten doorlopen alleen nou is mijn vraag kan ik die tren in week 8 al stoppen of verkloot je daar op een of andere manier je bloedwaardes mee?

kuurtje ziet er als volgt uit:

week 1 t/m 3

750 mg test
300 mg tren

week 4 t/m 8

500 mg test
250 mg tren

week 9 en 10

125 mg test pct nolvadex 20mg

week 11 t/m 15
5
750 mg test

Je kuur zuigt.
Na pct nog test??

Een slechtere kuur zie je hier zelden voorbij komen. Erg knap dat je dat voor elkaar krijgt.
Je moet je duidelijk nog eens gaan inlezen. Als je de basisregels niet eens weet ben je er nog niet aan toe. Dus ik zeg, eerst goed inlezen en kom dan weer terug met een voorstel.

Week 9&10
125 test?
Waarom

• Topic Starter Topic Starter
omdat ik op een amerikaanse site las (ga zo even kijken of ik een link kan vinden) dat je ongeveer tot week 8 groeit in een kuur en dat je dan het beste 2x 125 mg test kon zetten om daarna weer door te kunnen groeien...

maargoed zal nu even kijken of ik die link kan vinden

omdat ik op een amerikaanse site las (ga zo even kijken of ik een link kan vinden) dat je ongeveer tot week 8 groeit in een kuur en dat je dan het beste 2x 125 mg test kon zetten om daarna weer door te kunnen groeien...

maargoed zal nu even kijken of ik die link kan vinden
zal niet veel nut hebben imo.

okee ik zit nu dus aan het einde van me 3e week..
morgen moet ik weer prikken moet ik nou op 750mg test blijven prikken?

of kan ik naar 500 gaan?

week 1 t/m 3
750 test
300 tren

week 4 t/m 8

500 test
250 tren

week 9 t/m 15

500 test

Doe dan,
Week 1-15 750 test
week 1-10 200/400 tren

Laatst bewerkt:
Idd, niet te lastig doen.

Week 1,2 en maybe 3 een frontload, dan stabiel de resterende weken. Eventueel test 1 weekje langer doortrekken ten opzichte van de tren.

2 weken na je kuur 4 a 5 weken Nolva op 20mg en klaar.

okee dat is wel duidelijk dan, maar waarom zou ik tren bijvoorbeeld niet in week 8 kunnen stoppen en me test door laten lopen naar week 15?

of verkloot ik daar me bloedwaardes mee ofzo?

neehoor dat kan prima,de enige regel is eigenlijk bij tren dat je de tren 2 weken korter neemt dan de test,maar als jij de test langer wil doortrekken is dat geen enkel probleem.

750 test per week 15 weken lang.. Nou succes

Terug
Naar boven