Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Is dit zo grappig? Sorry ben niet zo thuis met alle namen op het forum dus zou eerlijk gezegd ook niet weten waarom dit zo grappig is. Zal aan mij liggen maar beetje kinderachtige reactie
maar om je vraag te beantwoorden heb idaad ervaring met beiden...vond qua resultaat/bijwerkingen trenA net wat heftiger..dus ik neem over het algemeen het liefst trenA..en nog een voordeel: je kan elke dag prikken met trena
maar om je vraag te beantwoorden heb idaad ervaring met beiden...vond qua resultaat/bijwerkingen trenA net wat heftiger..dus ik neem over het algemeen het liefst trenA..en nog een voordeel: je kan elke dag prikken met trena
whahahah...damn u...maar dan moet je voor het mooie toch wel op 1400mgPW zitten...hmmm nu ik erover nadenk is dit eigenlijk ook niet zo'n groot probleem
Is dit zo grappig? Sorry ben niet zo thuis met alle namen op het forum dus zou eerlijk gezegd ook niet weten waarom dit zo grappig is. Zal aan mij liggen maar beetje kinderachtige reactie
Nog even in het kort:
Tren ace of trenbolone enth?
Aromatiseerd trenbolone echt sterk?
Is dit te bestrijden met nolvadex/femara?
Is 750 test enth genoeg gezien mijn kuurverkleden met test (laatste keer 1000mg per week)
Enth, beter te combineren met een deftige test enth, en vermijd dat je een speldekussen wordt. Enth geniet de voorkeur, bijna altijd.
Tren aromatiseert niet. Het vormt geen estrogenen. Het is een 19Nor steroide echter, het heeft licht progestagene kenmerken en in navolging van nandrolone is er het risico dat het estrogene response elementen activeert via de Androgene receptor. Daar kun je helaas met geen enkel middel iets aan doen zonder de anabole eigenschappen van het product ook uit te schakelen.
Maar al bij al moet je al heel gevoelig zijn om probs te krijgen met tren. Zeker als je geen probs hebt met 1g test. 400-500 per week bovenop 750 mg test moet voldoende zijn, zelfs als je voordien al met 1g gekuurd hebt