Tim1234
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik ga beginnen met een kuurtje Tren en sust dit is al me 3de maar nou had ik een vraag zou ik 2 ml sust en 1 ml Tren of 2 ml tren en 1 ml sust
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
**** it zijn genoeg mensen hier op t forum die vroeger dan 21 zijn begonnen
what a downie bro
Als je tegen iedereen hier op t forum wilt mierennken omdat ze te vroeg zijn begonnen blijf je aan de gang. Zowiezo, iedereens eigen keuze![]()
boeit me geen f*** wat jij en mensen over mij denken kerel ik ben gewoon allergisch tegen onervaren r**ards die denken dat spuiten hun oplossing is.. hoe haal jij het in je hoofd om te kuren op 18 jarige leeftijd terwijl je testo volop in ontwikkeling is. Een beetje dedication om een voedingspatroon te volgen heel het jaar door heb je niet en zou je 2x de (blijvende) gains bezorgen dus zeg aub niet dat je aan bodybuilding doet.. om welke redenen doe je t ook? niet eens voor contests maar puur voor cosmetische redenen.
Zoals ik al zei kan me geen ruk schelen wat je doet maar de waarheid moet gezegd worden. Period
boeit me geen f*** wat jij en mensen over mij denken kerel ik ben gewoon allergisch tegen onervaren r**ards die denken dat spuiten hun oplossing is.
Ja als j gaat zeiken over me leeftijd reageer dan aub niet dus 2 ml en sust zelf bepalen
---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------
Ja hij is zelf niet zo slim j weet niet eens me leeftijd wuhaha

Ja als j gaat zeiken over me leeftijd reageer dan aub niet dus 2 ml en sust zelf bepalen
wat ben ji een zeikerd gek , je post zijn allemaal negatief als je niks nuttigs te zeggen heb aub reageer dan niet en blijf weg wil jE?
wat ben ji een zeikerd gek , je post zijn allemaal negatief als je niks nuttigs te zeggen heb aub reageer dan niet en blijf weg wil jE?
kijk is naar je eigen fysiek met al dat gejuice voordat je iedreen afkraakt
Wegblijven van de AAS sectie? in your dreams 

Ben op mijn 18de begonnen en ik leef ook nog (geen aanrader natuurlijk).
Iemand waarschuwen is 1 ding, maar iemand volledig afkraken en beschuldigen van geen dedicatie die je nog geen eens kent, is weer wat anders.
Siert je niet.
Duidelijk heb je geen verhouding van afkraken/beschuldigen en je eigen mening zeggen. Als je dit afkraken noemt dan heb je nog niets gezien in deze wereld. Mensen kunnen zoveel dingens denken seeker
of je nu daadwerkelijk iets om geeft..turk is boos hahahahhaha mja sorry voor offtopic gezeur maar die gozer haalt echt de bloed onder me nagels vandaan ****ing hellllllllllllll
ik zou gewoon 2m l sust nemen hoor als dit je 3e kuur is
success