AndroidHealthClinic

Tren en sust

Tim1234

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
Ik ga beginnen met een kuurtje Tren en sust dit is al me 3de maar nou had ik een vraag zou ik 2 ml sust en 1 ml Tren of 2 ml tren en 1 ml sust

Als het je eerste keer tren is zou ik het houden op 200mg. Sust mag je zelf bepalen

Misschien dat het handig is om wat meer informatie over je kuur te verstrekken.

Je 3de kuur op 21-jarige leeftijd :thumbs: knap

Als je tegen iedereen hier op t forum wilt mierennken omdat ze te vroeg zijn begonnen blijf je aan de gang. Zowiezo, iedereens eigen keuze;)

boeit me geen f*** wat jij en mensen over mij denken kerel ik ben gewoon allergisch tegen onervaren r**ards die denken dat spuiten hun oplossing is.. hoe haal jij het in je hoofd om te kuren op 18 jarige leeftijd terwijl je testo volop in ontwikkeling is. Een beetje dedication om een voedingspatroon te volgen heel het jaar door heb je niet en zou je 2x de (blijvende) gains bezorgen dus zeg aub niet dat je aan bodybuilding doet.. om welke redenen doe je t ook? niet eens voor contests maar puur voor cosmetische redenen.

Zoals ik al zei kan me geen ruk schelen wat je doet maar de waarheid moet gezegd worden. Period

boeit me geen f*** wat jij en mensen over mij denken kerel ik ben gewoon allergisch tegen onervaren r**ards die denken dat spuiten hun oplossing is.. hoe haal jij het in je hoofd om te kuren op 18 jarige leeftijd terwijl je testo volop in ontwikkeling is. Een beetje dedication om een voedingspatroon te volgen heel het jaar door heb je niet en zou je 2x de (blijvende) gains bezorgen dus zeg aub niet dat je aan bodybuilding doet.. om welke redenen doe je t ook? niet eens voor contests maar puur voor cosmetische redenen.

Zoals ik al zei kan me geen ruk schelen wat je doet maar de waarheid moet gezegd worden. Period

Kerel ik ben niet eens 18 dus weet niet wat je komt praten je kent me niet eens dus wtf. Ben nu ruim 2 jaar bezig en kijk na me pics kun je zien dat daar genoeg dedication voor nodig is.

boeit me geen f*** wat jij en mensen over mij denken kerel ik ben gewoon allergisch tegen onervaren r**ards die denken dat spuiten hun oplossing is.

Allergische mensen mijden doorgaans hetgeen waar ze allergisch voor zijn. Hint? Je word er helemaal opgefokt van zo te lezen. En ik weet niet waar je de wijsheid vandaan haalt dat TS 21 is, ik zie slechts 21 post en geen leeftijd.

@TS ik zou 500mg test nemen en vertel eens wat over je andere kuurervaringen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja als j gaat zeiken over me leeftijd reageer dan aub niet dus 2 ml en sust zelf bepalen

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Ja hij is zelf niet zo slim j weet niet eens me leeftijd wuhaha

Ja als j gaat zeiken over me leeftijd reageer dan aub niet dus 2 ml en sust zelf bepalen

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Ja hij is zelf niet zo slim j weet niet eens me leeftijd wuhaha

Mooie edit van je leeftijd bro, dat was snel gedaan. Ben trots op je :cool:

Een maat van mij rade me aan 2 ml tren en 2 ml sust per week te doen ik vind dat zelf te veel en wil 2 om1 doen maar van welke kan ik dan het beste 2 pakken

Oké is goed dan doe ik er ook wel 200 mg sust bij

wat ben ji een zeikerd gek , je post zijn allemaal negatief als je niks nuttigs te zeggen heb aub reageer dan niet en blijf weg wil jE?

kijk is naar je eigen fysiek met al dat gejuice voordat je iedreen afkraakt

Ik kraak niemand af en zeg enkel wat er gezegd moet worden in je face. Jij zegt dit omdat je ook hoort in die 18-jarige categorie. Wie was je nou weer? Erik, Marco of Sebastien? ohnee juist ja we hebben te maken met een algerijnse/mocro troll vers van de bananenboot :rocker: Wegblijven van de AAS sectie? in your dreams ;)

Mijn eigen fysiek? Prima in verhouding hoor, iig beter dan die van Pleister, binnenkort maar eens weer een contest draaien in de 100+kg categorie.

booya :)

Ben op mijn 18de begonnen en ik leef ook nog (geen aanrader natuurlijk).

Iemand waarschuwen is 1 ding, maar iemand volledig afkraken en beschuldigen van geen dedicatie die je nog geen eens kent, is weer wat anders.

Siert je niet.

turk is boos hahahahhaha mja sorry voor offtopic gezeur maar die gozer haalt echt de bloed onder me nagels vandaan ****ing hellllllllllllll

ik zou gewoon 2m l sust nemen hoor als dit je 3e kuur is

success

Ben op mijn 18de begonnen en ik leef ook nog (geen aanrader natuurlijk).

Iemand waarschuwen is 1 ding, maar iemand volledig afkraken en beschuldigen van geen dedicatie die je nog geen eens kent, is weer wat anders.

Siert je niet.

Raar dat zo een beest zoals jij trots toegeeft dat je op je 18de bent begonnen. Dan had ik zoveel respect voor je info's :rolleyes: Duidelijk heb je geen verhouding van afkraken/beschuldigen en je eigen mening zeggen. Als je dit afkraken noemt dan heb je nog niets gezien in deze wereld. Mensen kunnen zoveel dingens denken seeker ;) of je nu daadwerkelijk iets om geeft..

turk is boos hahahahhaha mja sorry voor offtopic gezeur maar die gozer haalt echt de bloed onder me nagels vandaan ****ing hellllllllllllll

ik zou gewoon 2m l sust nemen hoor als dit je 3e kuur is

success

Gelukkig ben ik dit niet want anders ging ik gewoon fijn men mondje houden en elke dag denken aan zelfmoord. Heb medelijden met je vriend.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven