XXL Nutrition

Tren en sust

Trots niet. Maar ik heb er wel van geleerd...

Ben daarna 2 jaar gestopt eer ik weer ben begonnen.

Gr

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Trots is trouwens iets anders dan gewoon eerlijk zijn. Ik ben gewoon eerlijk...

Laatst bewerkt:
Jullie lijken wel een stelletje wijven met dat gezeik.

Ziet dan niemand dat TS zich drukker maakt om hatr aantal ml dan de stoffen en mg die hij gaat bgebruiken?
Weet TS wel wat de middelen voor hem doen?
Wat de eventuele bijwerkingen zijn?
Hoevaal te gaan spuiten?

Kom op TS je word blij als er mensen afworden geblaft maar je geeft geen enkel inzicht van wat voor kennis dan ook.
Je vraag is erg open en eigenlijk bijna onzinnig!!!!

vreemd dat iedereen de TS maar in ML laat praten. @TS je gear doe je altijd in mg dus 1 ML tren E is 200 mg tren. Ik raad je het volgende aan

week 1 t/m 8 200 mg tren E (1 ml tren dus)
week 1 t/m 10 500 mg sust (das dus 2 ml sust)

uiteraard nakuur bij voorkeur 4 weken arofixen ivm tren gebruik. 1 tab per dag.

EDIT: ik raad je ook aan nog even zwaaaaar info bij te gaan lezen over tren en sust. want zoals hierboven al gezegd heb ik het idee dat je totaal geen idee hebt van wat je in je lichaam gaat injecteren, roids zijn geen snoepgoed en kuren is zeker geen kinderspel, denk er aub niet te licht over zoals zovelen. Bij veilig gebruik is er niets aan de hand maar dan moet je wel weten waar je mee bezig bent. Wat als er symptomen ontstaan waar jij geen weet van hebt? Open je dan ff simpel een topic hier in de hoop dat wij wel antwoordt hebben???? LEZEN BRO!!!!!!!

Succes bro

Laatst bewerkt:
Waarom bij voorkeur aromasin in de PCT na een kuur met trenbolone?

Gezien de vele mensen die hier zeer goed op herstellen waaronder ik zelf, leek het me een aanrader. Wetenschappelijke blabla :D heb ik er niet voor, daar doel je ongetwijfeld op? Ik ben niet zo van het alles wetenschappelijk onderbouwen en het baas boven baas spelletje dat iedereen hier de laatste tijd speelt doe ik niet aan mee.

dus gewoon een tip, wellicht wat stellig overgebracht.

Gezien de vele mensen die hier zeer goed op herstellen waaronder ik zelf, leek het me een aanrader. Wetenschappelijke blabla :D heb ik er niet voor, daar doel je ongetwijfeld op? Ik ben niet zo van het alles wetenschappelijk onderbouwen en het baas boven baas spelletje dat iedereen hier de laatste tijd speelt doe ik niet aan mee.

dus gewoon een tip, wellicht wat stellig overgebracht.

Maw weet je dus niet echt waarom maar loop je gewoon mee met de anderen omdat die het ook gebruiken.:rolleyes:

Maw weet je dus niet echt waarom maar loop je gewoon mee met de anderen omdat die het ook gebruiken.:rolleyes:

onzin, als je goed leest zie je dat dit ook mijn eigen bevindingen zijn en tevens die van vele anderen. Dat ik het niet wetenschappelijk kan onderbouwen, maakt het nog geen slecht advies.

Als je zoals gewoonlijk weer eens de alwetende uit wilt hangen be my guest......ik vind ja maar een chappie met dit haantjes gedrag erg jammer, want ik vond je post altijd wel van toegevoegde waarde........

dus kom maar op met die flame, slaap ik niet minder om

onzin, als je goed leest zie je dat dit ook mijn eigen bevindingen zijn en tevens die van vele anderen. Dat ik het niet wetenschappelijk kan onderbouwen, maakt het nog geen slecht advies.

Als je zoals gewoonlijk weer eens de alwetende uit wilt hangen be my guest......ik vind ja maar een chappie met dit haantjes gedrag erg jammer, want ik vond je post altijd wel van toegevoegde waarde........

dus kom maar op met die flame, slaap ik niet minder om

Moet je mij toch eens vertellen wanneer jij aromasin genomen hebt dan?:D

-SERM + AI is dubbele werking dus sneller herstel en dat is gunstig na een zwaar middel als tren
-Trenbolone verhoogt prolactine en Aromasin + nolva laat na de PCT een veeel grotere daling zien dan dan nolva alleen
-Nolva heeft de vervelende eigenschap dat het een daling van IGF-1 geeft terwijl aromasin een stijging laat zien. zie voor prolactine en IGF dit topic
-Tijdens een cycle ontstaat naast hoge oestrogeen waarden ook hoge cortisol waarden die on cycle geen probleem geven maar erna erg katabolisch zijn voor je gains. Aromasin schijnt dit punt aan te pakken en alleen nolva niet. Dit laatste punt papagaai ik na van oa Krieltje en hiervoor heb ik nog geen bewijs gezien ( als iemand dat heeft graag!)

Maar Snuff, vroeg je niet naar de bekende weg. Dit weet jij toch?

Laatst bewerkt:
God mensen.. Lees is voor de gein het hele topic door; als een neutraal "toeschouwer"! .. So sick, dit gebitch gaat nergens om. En TS wordt ik maar 1 post geholpen.
Ik post niet veel maar hier moet ik het er even uit gooien. Gedraag je (jullie) volwassen man..!!

-SERM + AI is dubbele werking dus sneller herstel en dat is gunstig na een zwaar middel als tren
-Trenbolone verhoogt prolactine en Aromasin + nolva laat na de PCT een veeel grotere daling zien dan dan nolva alleen
-Nolva heeft de vervelende eigenschap dat het een daling van IGF-1 geeft terwijl aromasin een stijging laat zien. zie voor prolactine en IGF dit topic
-Tijdens een cycle ontstaat naast hoge oestrogeen waarden ook hoge cortisol waarden die on cycle geen probleem geven maar erna erg katabolisch zijn voor je gains. Aromasin schijnt dit punt aan te pakken en alleen nolva niet. Dit laatste punt papagaai ik na van oa Krieltje en hiervoor heb ik nog geen bewijs gezien ( als iemand dat heeft graag!)

Maar Snuff, vroeg je niet naar de bekende weg. Dit weet jij toch?

Ikke wel, maar ik had een vermoeden dat Supervos het niet wist, en ik vind als je iemand daarover adviseert je toch wel op z'n minst iets er vanaf moet weten. Dan zegt hij ook nog de werking van aromasin zelf te hebben ondervonden, echter moet z'n eerste PCT hiermee nog beginnen.:D

God mensen.. Lees is voor de gein het hele topic door; als een neutraal "toeschouwer"! .. So sick, dit gebitch gaat nergens om. En TS wordt ik maar 1 post geholpen.
Ik post niet veel maar hier moet ik het er even uit gooien. Gedraag je (jullie) volwassen man..!!

Iid...had dit nog niet gezien, maar lijkt nergens op zeg..

Ontopic! En dan zonder...."ik weet dit" en "jij heb nog nooit dat"..

Anders gaat deze dicht..

+1 Snuff wat ben jij een ster in het vernken van topics. Ziek persoon...

Ik herhaal mijn punt naar TS maar even;

@TS ik zou 500mg test nemen en vertel eens wat over je andere kuurervaringen.

Wil je best verder helpen maar dan moeten we eerst weten hoe ervaren je bent. 200-400mg tren ga ik niet zomaar iedereen adviseren. Hoop dat je reageert en je niet laat weerhouden door al het irritante offtopic gedoe tussendoor. En wil je als je reageert svp AAS in mg/week schrijven en niet in ml, dat werkt namelijk niet omdat je verschillende dosis hebt van producten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven