MuscleMeat

Tren enanthate/Test enanthate

hardgainers zei:
als 1e kuur zou ik je aanraden

wk 1-8 200mg deca
wk 1-10 250mg test enanthaat

eventueel de 1e 4 weken dbol er bij op 25-30mg per dag.

deca 2 weken eerder stoppen als de test en dan natuurlijk de nakuur
[N00b vraag] als eindkuur nolva en clomid? (vraag me niet hoeveel en wat en wanneer)

Tren

Hey mensen, is die tren zó zwaar spul? Kan iemand wat feiten geven over gains ofzo? En welke dosering zou je het best nemen voor een 2e kuurtje (om te cutten). En werkt dit goed samen met eq?

Zelf gebruik ik nu sinds 3 weken 400mg Tren E icm Test E en Bold
Ik zet 2x 200mg verdeeld over de week (op maandag en donderdag)

Ben (tot nu toe) zeer te spreken over de Tren E. Is de eerste keer dat ik de enanthaat versie pak. Heb vorig jaar de acetate versie genomen en dit verliep niet altijd soepeltjes op mijn humeur.

Tren is in combi met EQ/Boldenone of Winstrol de lekkerste stack in een cuttingkuur. Tren is echter zwaar androgeen en onderdrukkend en is voor een beginner gevaarlijk omdat je krachttoename vaak groter is dan wat je gewrichten en aanhechtingen aankunnen. Grote kans op flinke langdurige blessures die je blijvend ïnvalide kunnen maken (afgescheurdegescheurde pezen bijv.)
Bovendien zijn de gains in kilo's de helft minder dan bij testosteron dus noodzakelijk is het niet als je onder de 95 a 100 kilo weegt. Zat alternatieven kerel!

HondaDelsol zei:
Hey mensen, is die tren zó zwaar spul? Kan iemand wat feiten geven over gains ofzo? En welke dosering zou je het best nemen voor een 2e kuurtje (om te cutten). En werkt dit goed samen met eq?

Laatst bewerkt:
Elmo zei:
Tren is in combi met EQ/Boldenone of Winstrol de lekkerste stack in een cuttingkuur. Tren is echter zwaar androgeen en onderdrukkend en is voor een beginner gevaarlijk omdat je krachttoename vaak groter is dan wat je gewrichten en aanhechtingen aankunnen. Grote kans op flinke langdurige blessures die je blijvend ïnvalide kunnen maken (afgescheurdegescheurde pezen bijv.)
Bovendien zijn de gains in kilo's de helft minder dan bij testosteron dus noodzakelijk is het niet als je onder de 95 a 100 kilo weegt. Zat alternatieven kerel!

Maar is het niet zo dat de kilo's van de tren blijven, terwijl je bij test het grootste deel terug kwijt bent? Dus is tren toch veel effectiever? En ik zou de test ook niet gebruiken in de zomer omwille van de puisten die ik er van krijg...

Gr.

• Topic Starter Topic Starter
HondaDelsol zei:
Maar is het niet zo dat de kilo's van de tren blijven, terwijl je bij test het grootste deel terug kwijt bent?

De kilo's die je pakt met tren zijn aanzienlijk minder dan met test zoals Elmo al zei maar het zijn over het algemeen 'blijvende' kilo's. Van de kilo's die je wint met test verlies je altijd wel iets omdat er wat vocht bij zit. Maar als je mijn eerlijke mening wilt denk ik dat je met test netto meer spiermassa gaint dan met tren.

HondaDelsol zei:
Dus is tren toch veel effectiever? En ik zou de test ook niet gebruiken in de zomer omwille van de puisten die ik er van krijg...

Gr.

Tren is veel androgener dan test dus als je je daar druk om maakt kan je beter test nemen!

Terug
Naar boven