AndroidHealthClinic

tren gyno

Timmeh12

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Zit momenteel op t volgende:
-500mg test e
-600mg tren e
-50mcg t3
- 0.5mg arimidex

En kheb al licht gyno en deze word licht erger nu, heb geen pijnlijke tepels maar voel dat de knobbel groter geworden is.
Dus kdenk dat t aan de tren licht, aangezien ik al arimidex pak, maar dit dus niet zou helpen bij gyno die door tren komt?

Of kan het misschien toch door de test komen? En moet ik meer arimidex pakke, maar dit lijkt me sterk.

Wat zou ik moeten pakken om tren gyno tegen te gaan? Lees hier veel verschillende dingen over.

waarschijnlijk is je prolactine levels in je lichaam te hoog door tren gebruik, heb zelf geen ervaring nog met tren gyno reversen maar meesten pakken dostinex oftewel cabergoline

Letrozole, werkt perfect tegen gyno door Trenbolone.
Google maar eens

Letrozole, werkt perfect tegen gyno door Trenbolone.
Google maar eens
dit.. maar ga dr maar vanuit dat je libido 0 % word.. dan heb ik het vooral over 2.5mg
en zorg ervoor dat je eerst omhoog doseert tot je bij 2.5mg komt.. en dit doortrekken tot de gyno verdwijnt .. vervolgens verlagen tot 0.25mg :D

Lees het topic van BigCat eens door wat betreft gyno van tren. Dat bestaat namelijk helemaal niet.

waarschijnlijk is je prolactine levels in je lichaam te hoog door tren gebruik, heb zelf geen ervaring nog met tren gyno reversen maar meesten pakken dostinex oftewel cabergoline
Tren verlaagt prolactine eerder, en ik moet nog steeds het eerste bloedrapport zien van iemand met een verhoogd serum prolactine concentratie gedurende gebruik van trenbolon.

test onmiddellijk verlagen, omdat een teveel aan oestrogeen in bijna alle gevallen de boosdoener is.
en aangezien je op lange esters zit mag je nog wel 2 weken nagenieten ;/

je zou ook aromasin kunnen nemen ipv arimidex, dan wel op 15mg e/d en kijken hoe dat gaat.

sta je nog wel op 15%? of hoger?

Of de gyno nou van de tren komt of van zijn eiwit shakes, letrozol werkt!

• Topic Starter Topic Starter
Lees het topic van BigCat eens door wat betreft gyno van tren. Dat bestaat namelijk helemaal niet.

Dus als dat volgens jou/big cat niet bestaat zou ik dus in principe of de test verlage (liever niet) of de dosis arimidez verhogen naar bijv 0.5 ed ipv eod.

Dus als dat volgens jou/big cat niet bestaat zou ik dus in principe of de test verlage (liever niet) of de dosis arimidez verhogen naar bijv 0.5 ed ipv eod.

idd maar ik heb geen ervaring met ari. Ik had aromasin gebruikt. Ik kan niks zeggen over de dosis. En lees vooral de uitleg van BC en neem mij niet zomaar op mijn woord aan. Aromasin 10-20mg ED.

Ik heb ergens gelezen dat tren wel degelijk gyno kan veroorzaken door in te werken op progesteron receptoren in het klierweefsel. Dit was te verhelpen met nolva geloof ik.

Ja en is ook het laatste redmiddel..
Of wil je net zoals Bostin Lloyd 2.5 letro ed nemen om maar wat gyno te voorkomen.

wie zegt hier iets over 2.5mg?

een kwart tab om mee te beginnen.
En voorkomen praten we al niet meer over, als je goed leest zie je dat TS al last heeft van gyno.

Heb net hetzelfde als u voor. Exact dezelfde kuur.

20mg aromasin ED + dostinex 2x/week + test naar 250mg verlaagt.
(alleen nolva en alleen aromasin helpte niet)

Die druif onder mijn tepel is nu nog een klein erwtje na 1,5week bovenstaand protocol.
Heb ook nog letro liggen, maar denk niet dat ik dit ga nodig hebben dankzij die dostinex :)

Hoop dat je aan deze praktijkervaring wat hebt :).

katsjoe hoeveel mg dostinex per week? 0,5 mg 2 x peer week?

Fact: bodybuilders zijn de enigen ter wereld die dostinex gebruiken tegen gyno (???), dit wordt NERGENS ter wereld gebruikt door medici.

wat is jou gedachte dan over dostinex getxxl? slecht spul? juist gebruiken?

Dosti tegen gyno staat bij mij samen op de lijst met Kangen water ed.

• Topic Starter Topic Starter
Getxxl wat raad jij me aan te doen? Ik heb op het moment thuis arimidex en nolvadex. Zou evtl nog letro kunnen bezorgen maar duurt weer een paar dagen en wil metteen actie ondernemen.

Ik had trouwens gelezen dat nolva de gyno die door tren onstaat kan verergeren aangezien het de progesteron receptoren ofzo gevoeliger zou maken? Wat denk jij hiervan? Onzin?

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

Iemand anders toevallig die mijn vragen kan beantwoorden?

Alvast bedankt!

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Iemand anders toevallig die mijn vragen kan beantwoorden?

Alvast bedankt!

Terug
Naar boven